Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mam problem z weryfikacją konta było napisane że czeka się do 5 dni roboczych aktualnie minął 3 tydzień i nic czy możecie mi pomóc ?
@xaro16 konto z którego piszesz jest aktywne. Czy chodzi o aktywację wypłat? Jeśli tak, to prześlij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego dla PayU, sprawdzę dlaczego tak długo to trwa.
Tak chodzi o aktywację wypłat wysłałem potwierdzenie na adres email
@xaro16 wygląda na to, że wypłaty z PayU są aktywne, tylko nie masz środków na saldzie PayU i dlatego przycisk do wypłat jest szary.
Mam 267,89 zł od kupujących i nie mogę ich wypłacić
I również nie mogę się rozliczyć z allegro
@xaro16 oki, sprawdziłam to i środki oraz opłaty za korzystanie z Allegro masz na swoim drugim koncie (Client:89039164) i to będąc zalogowany na tamto konto powinieneś wykonać przelew aktywacyjny i uzupełnić informacje w tej zakładce.
Okej właśnie wysłałem przelew
Czy mam wysłać potwierdzenie na email ?
@xaro16 podeślij proszę to sprawdzę, czy wszystko okej i skontaktuje się z operatorem, może uda się przyspieszyć aktywacje 🙂
okej
@xaro16 dziękuję za potwierdzenie przelewu. W systemie wygląda to tak jakbyś nie uzupełnił formularza w tej zakladce - podaj tam proszę numer konta i dane właściciela konta Allegro (czyli Twoje). Podczas weryfikacji operator sprawdza czy dane właściciela konta w banku i konta Allegro są zgodne, więc konieczne będzie uzupełnienie ich.
Druga sprawa to wykonałeś przelew do operatora P24, a najpierw trzeba aktywować PayU, Twoje środki są na saldzie operatora PayU.
Więc najpierw uzupełnij proszę dane, a następnie wykonaj przelew klikając "przejdź do banku" w części poświęconej Payu.
Zrobione czy teraz jest wszystko okej ?
Jeżeli chodzi o PAYU to mam aktywowany. Wszystkie dane są wypełnione.
@xaro16 a nie jest to czasami zrzut z konta, z którego piszesz, a nie z konta na którym są środki do wypłaty?
Na koncie xaro16 wypłaty z PayU są aktywne, ale nie ma tam środków, one są na koncie Client:89039164 i to z poziomu tamtego konta (po zalogowaniu się na nie) należy wykonać przelew, czyli uzupełnić formularz w tej zakładce i kliknąć "przejdź do banku" w części poświęconej PayU i wykonać przelew z konta, którego numer podałeś w formularzu.
Okej już wszystko wiem dziękuje za pomoc pozdrawiam i przepraszam za problem
@xaro16 nie ma sprawy! Cieszę się, że mogłam pomóc 🙂
Miłego dnia!