Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Codziennie ten sam problem. Zmieniając czas wysyłki w godzinach popołudniowych (około 14) zmiana następuje momentalnie. W okolicach godziny 20, trwa to i trwa. Przez to spływają do mnie zamówienia po 20, których nie jestem już w stanie przygotować zgodnie z poprzednią deklaracją czasu wysyłki...
Cześć, @trato-pl. Czy ten sam problem występuje niezależnie od przeglądarki, urządzenia, trybu incognito i wyczyszczenia plików cookie?
Dziękuję za kontakt.
Wczorajsza zmiana to najpierw telefon na Androidzie i przeglądarka Chrome, a druga zmiana była już wykonana na PC na przeglądarce FF.
Sprawdzę jeszcze dziś w trybie incognito.
Dziękuję, @trato-pl. Będę czekać na dalsze informacje. Podeślij również zrzut ekranu z trybu incognito.
Dobry wieczór. Dziś w trybie incognito poszło bezproblemowo. W razie dalszych problemów będę informował. Dziękuję.