anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiele pytań - mało odpowiedzi

BlazeCompany
#7 Wielbiciel#

Ostatnio Allegro jedzie po punktach jakości sprzedaży, jakby tylko tym się zajmowali. Stąd pytania:

1. Jeśli z konta firmowego dokonam zakupu i sprzedawca odpisze mi, że dziękuje albo przesyła fv, to chyba nie muszę mu odpisywać? Bo ostatnio poszły punkty za czas odpisywania, a na wszystko było odpisane z wyjątkiem gościa, który mi przysłał fv.

2. Czas dostawy. Rozumiem, że Allegro ma wywalone w to, że przewoźnicy mają swoje wewnętrzne regulaminy albo czasem po prostu mają wywalone w paczki? Od nas kurier InPost notorycznie nie odbiera wszystkich przesyłek, bo "za dużo" i się nie załaduje". Oczywiście wcześniej wiedzą ile przesyłek będzie, ale nie wyślą więcej samochodów niż trzy, bo nie mają xD Etykiety przez nas są wygenerowane na czas, paczki czekają, a jakość sprzedaży spada, bo wysyłka nie w terminie... Ręce opadają.

3. Przewidywany czas dostawy. Allegro zapewnia klientów, że z kurierem Pocztex otrzymają przesyłkę w ciągu 48h. To jakiś żart? Przesyłki od nas są zabierane codziennie do Tarnowa i tam skanowane. Uwaga, jeśli skanowanie odbędzie się po godzinie 15:00 to dzień nadania liczy się jako następny dzień roboczy. Dziwnym trafem to zawsze jest parę minut po 15:00. Dodatkowo jeśli przesyłka waży ponad 20 kg, to Pocztex według swojego regulaminu ma trzy dni robocze na dostawę. Większość naszych paczek jest duża, więc większość dociera do klientów w 4 dni robocze, a klienci piszą zdenerwowani, bo przesyłka opóźniona. Tymczasem my nie mamy nawet po co dzwonić do przewoźnika, bo wszystko dzieje się zgodnie z regulaminem. Czy można to przekazać do działu technicznego czy gdzieś, żeby allegro podawało uczciwy czas dostawy?

4. Pani z Poczty Polskiej chce, żeby w naszych ofertach udostępnić logo PP. Czy oferta nie zostanie za to ściągnięta i nie będzie to znowu łamanie regulaminu?

 

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

serwis-texas
#21 Demiurg#

@BlazeCompany 

Pani z Poczty Polskiej chce, żeby w naszych ofertach udostępnić logo PP

Co Ci handlowcy wymyślają 🙂  ha ha ha

Powiedz Pani z PP żeby się do pracy wzięli 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pani na jakiej podstawie ma takie propozycje, może spróbuj w ofercie nanieś wzmiankę że z tych"oczywistych" powodów przesyłka będzie w 4dni, oczywiście musisz pisać do Allegro żeby nie ujmowali tej dostawy w jakości, ale dla kupujących!

oznacz moderatorów

BlazeCompany
#7 Wielbiciel#

Ależ oczywiście, że uznają to za łamanie regulaminu. Nie wolno w opisie zamieścić ani słowa o dostawie 😂

oznacz moderatorów