Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@kamilpgn co to znaczy "bez zmiany jej numeru po zrealizowanych transakc "
Po zrealizowanej transakcji sprzedający zmienił zasady dostawy nie zmieniając numeru oferty
W zakładce zakupy jest podgląd oferty w momencie zakupu. Co jest po czasie to nie ma znaczenia.
W pierwotnej wersji dostawa oferowana była od 9,99zł, a po zrealizowanej transakcji ta opcja została zmieniona na" dostawa za darmo", w tym samym numerze oferty! W efekcie ewentualny zwrot towaru do sprzedawcy zwalniał Go z obowiązku zwrotu pieniędzy łącznie z poniesionymi przez kupującego kosztami dostawy. Taki sprytny myk. Niewielkie to kwoty co prawda ale to chyba nieuczciwe.
W email po zakupie masz kwotę za przedmiot i ewentualnie za koszt przesyłki.
Tak, ale zwracając towar sprzedający właśnie zmienił zasady dostawy w swojej ofercie, a efekt opisany powyżej!!!
Ale obowiązują zasady w chwili zawarcia umowy zakupu.
Właśnie chciałoby się żeby tak było, ale sprzedający otrzymując informację o zwrocie towaru zmienia w swojej ofercie zasady dostawy z płatnej /od 9,99zł/ na darmową i to w tym samym numerze oferty. Wtedy, Allegro rozstrzygając spór o zwrot poniesionych kosztów dostawy przez kupującego - widząc poprawioną opcję dostawy "za darmo" - przyznaje rację sprzedawcy!!!!
jakieś bzdury.
nawet jeśli sobie zmienił i wczesniej dostawe miał płatną a teraz za 0. to nie ma żadnego znaczenia w obsłudze twojego zwrotu. I allegro i ty i sprzedawca widzą archiwalne dane i to ze opłacona była wysyłka. I jak zwracasz towar ( pełny zakup oczywiscie - wszystkie produkty) to sprzedawca ma obowiązek oddac ci te 9.99 . Choć osobiscie uważam że prawo pod tym względem jest beznadziejne dla sprzedawcy. Ale pomijając to gdyby ci nie oddał zakładasz spór i allegro napewno zadziała tak abys te 9.99 otrzymał . Poza tym napradwe ciezko mi uwierzyć że sprzedawca ma tyle wolnego czasu i się nudzi by robic takie kroki tylko dlatego że złożyłeś zwrot ..
A jednak... Zdarzyła mi się taka sytuacja już trzeci raz!!
@kamilpgn pierwsze słyszę o czym takim.
Sprzedawca powinien zwrócić wartość towaru i najtańsza opcje dostawy w danej ofercie
Chodzi tylko o możliwość sprzedającego do zmian w swojej ofercie po realizacji zamówienia - jak wyżej.
Dobra, dajmy spokój. To jest bez sensu.
@kamilpgn Kolego, wklejaj tutaj nr zamówienia, jest w zakładce, ZAKUPY ==> Moje Zakupy
Drużynka, można Was prosić o pomoc?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@kamilpgn Albo Ty czegoś nie rozumiesz albo my. Obstawiam to pierwsze.
"W pierwotnej wersji dostawa oferowana była od 9,99zł, a po zrealizowanej transakcji ta opcja została zmieniona na" dostawa za darmo", w tym samym numerze oferty! W efekcie ewentualny zwrot towaru do sprzedawcy zwalniał Go z obowiązku zwrotu pieniędzy łącznie z poniesionymi przez kupującego kosztami dostawy. Taki sprytny myk."
Serio?
Po pierwsze - to tak nie działa.
Po drugie - nawet gdyby to tak działało to chcesz powiedzieć, że sprzedający robi "taki sprytny myk" każdemu kupującemu czy tylko Tobie?
Masz pojęcie z czym to by się wiązało? Ile fikołków musiałby wykonać sprzedający żeby upilnować całą swoją sprzedaż i po każdym zakupie zmieniać ceny dostawy z 9,99 na 0?
Przecież to jest absurdalne. Pomyślałeś co w przypadku (czysto teoretycznie gdyby to tak działało jak piszesz) doszłoby do sprzedaży po zmianie ceny dostawy na 0zł? Jak by na tym wyszedł sprzedający?
Nie masz pojęcia o czym piszesz.
OK.No właśnie chyba nie mam
@kamilpgn a może sprzedawca w chwili sprzedaży miał opcje 0 zł nie liczy się odbiór osobisty i smart jak obowiązuje.