anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, nie moge wypłacić pieniędzy z payU

Client:104467077
#7 Wielbiciel#

Client104467077_0-1725096733119.png

nic nie zmieniałem czy inne takie, ktoś coś odemnie kupił a ja teraz nie moge wypłacić, z gory dzieki za pomoc.

 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104467077 zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104467077 sytuacja ta związana jest prośbą operatora płatności o weryfikację w celu aktywacji usługi PayU. Nasz doradca przesłał Ci szczegóły drogą mailową (zgłoszenie nr 44402315).

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104467077
#7 Wielbiciel#

wypelnilem, nadal nic

 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104467077 weryfikacja danych przez operatora płatności trwa 2-3 dni robocze.

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104467077
#7 Wielbiciel#

okej dzieki

 

oznacz moderatorów

Client:104467077
#7 Wielbiciel#

witam, nadal nic 😕

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104467077 Skontaktuj się z nami w odpowiedzi na zgłoszenie 44402315. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104467077
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem wszystko co mnie prosiło i nadal nic

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104467077 Kontynuuj korespondencję mailową w tej sprawie aż do czasu wyjaśnienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104467077
#7 Wielbiciel#

nie otrzymuje żadnych odpowiedzi 

oznacz moderatorów

S_l_a_v_k_o
#7 Wielbiciel#

@nat_notMam podobnie, wysłałem dokumenty do weryfikacji i cisza. Nie mogę się nawet dobić do konsultanta na czacie PayU. Szkoda, że nie otrzymałem nawet wcześniej informacji, że wstrzymano mi możliwość wypłat bo bym nawet nie wystawiał nic na Allegro skoro PayU ma problem z tym, że chcę otrzymać pieniądze za przedmiot który sprzedałem.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @S_l_a_v_k_o. Weryfikacja powinna potrwać do 2-3 dni roboczych. Jeśli po tym czasie nie otrzymałeś potwierdzenia, to proszę, abyś w tej sprawie napisał przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów