anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

witam , pytanie klient kupił towar za pobraniem , wysłałem i nie odebrał , jak zgłosić problem ?

Maciej2707
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Żeby odzyskać prowizję to musisz go przekonać aby potwierdził swoją rezygnację ,a na przyszłość nie udostępniaj takich form dostawy jak "odbiór osobisty" albo "za pobraniem".

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Maciej2707 Czy kontaktowałeś się z kupującym, na przykład przez Centrum Wiadomości? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Maciej2707 Niestety taki przypadki to nie rzadkość, najlepiej nie udostępniać pobrań ani odbioru osobistego, trudno odzyskać prowizję ponieważ brak dowodu na brak transakcji, Trzeba się skontaktować z kupującym i wyjaśnić, jak się da.

oznacz moderatorów