Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zablokowano nam konto przez jedną dyskusję. Wysłaliśmy nową część, do kupującego. Niestety sprzedaż nadal zablokowana. Nikt z Allegro nam nie odpisał od tygodnia na @. Zamknięto nam 1000 ofert. Co mogę z tym dalej zrobić blokada nadal trwa. Nikt nie odpowiada istnieje jakiś inny sposób na kontakt, oprócz @ oraz działającego na 20 procent czatbota?
@pawelulaszewski z działem bezpieczeństwa nie ma innej możliwości kontaktu jak formularz/email.
Odpowiadają wg. kolejności zgłoszeń.
Tylko że to już tydzień czasu. Porażka
@pawelulaszewski to i tak krótko 😎
Może moderatorzy będą wstanie kopnąć Twoją sprawę @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o jak to wspominał kolega kopnąć sprawę do przodu.
@pawelulaszewski Bardzo mi przykro, że tak długo czekasz. Poprosiłam odpowiedni zespół o pilne przyjrzenie się Twojej sprawie, jeśli jednak brak odpowiedzi wynika z ilości spraw, jaka do nas trafiła, to pozostaje jedynie zaczekać.
@pawelulaszewski bo to ma działać tak żebyś ,, sobie popamiętał ,,....klient zgłasza problem to Masz go jak najszybciej rozwiązać ,a Ty ,,zrobiłeś to od d...py strony ,, rozwiązałeś problem jak nałożyli Ci ograniczenie na konto , klient musiał czekać to teraz poczekasz Ty .