anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam zablokowano nam konto przez dyskusję. Wysłaliśmy nową część, do kupującego.

pawelulaszewski
#7 Wielbiciel

Witam zablokowano nam konto przez jedną dyskusję. Wysłaliśmy nową część, do kupującego. Niestety sprzedaż nadal zablokowana. Nikt z Allegro nam nie odpisał od tygodnia na @. Zamknięto nam 1000 ofert. Co mogę z tym dalej zrobić blokada nadal trwa. Nikt nie odpowiada istnieje jakiś inny sposób na kontakt, oprócz @ oraz działającego na 20 procent czatbota?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski z działem bezpieczeństwa nie ma innej możliwości kontaktu jak formularz/email.

Odpowiadają wg. kolejności zgłoszeń.

oznacz moderatorów

pawelulaszewski
#7 Wielbiciel

Tylko że to już tydzień czasu. Porażka

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski to i tak krótko 😎

Może moderatorzy będą wstanie kopnąć Twoją sprawę  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

pawelulaszewski
#7 Wielbiciel

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Proszę o jak to wspominał kolega kopnąć sprawę do przodu.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pawelulaszewski Bardzo mi przykro, że tak długo czekasz. Poprosiłam odpowiedni zespół o pilne przyjrzenie się Twojej sprawie, jeśli jednak brak odpowiedzi wynika z ilości spraw, jaka do nas trafiła, to pozostaje jedynie zaczekać. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski bo to ma działać tak żebyś ,, sobie popamiętał ,,....klient zgłasza problem to Masz go jak najszybciej rozwiązać  ,a Ty ,,zrobiłeś to od d...py strony ,, rozwiązałeś problem jak nałożyli Ci ograniczenie na konto , klient musiał czekać to teraz poczekasz Ty .

oznacz moderatorów