Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, miałem 12 paczek do nadania w paczkomacie. 10 nadałem prawidłowo aczkolwiek z 2 miałem problem. Prawdopodobnie jedną z paczek wsadziłem do złej skrytki. Gdy nadawałem 11 paczkę wsadziłem ją do skrytki zamknąłem. Chciałem nadać ostatnią i nie mogę nadać bo nr paczki ponoć już jest w paczkomacie. Czy ktoś z was miał podobna sytuacje i wie co robić? boję się że mogłem nakleić przez przypadek 2 takie same etykiety lub przez przypadek zeskanować etykietę z innej paczki a do skrytki wsadzić inną. Dzięki za odp.
@FashionnSalles Nie prościej zadzwonić na infolinię InPostu?
@FashionnSalles Posprawdzaj w managerze Inpostu czy któraś z włożonych paczek ma taki sam numer jak ta, której nie mogłeś nadać. Jeśli nie to zadzwoń jak radzi @WREDZIA-W1 na infolinię stojąc pod paczkomatem i umożliwią Ci włożenie przesyłki nawet gdy wyświetla, że taki numer jest już w skrytce.
W przypadku takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Prosimy przygotować informacje takie jak: numery przesyłek, opis zawartości, numer telefonu kontaktowego a także symbolu/ adresu paczkomatu nadawczego.
Po otrzymaniu powyższych informacji dokładnie zweryfikujemy sprawę.
już miałam taką sytuację,trzymałam w dłoni kilka paczek i pyknęła nie ta ,co chciałam.Wróciłam do domu,spisałam nr.nienadanej paczki i wklepałam ręcznie i poszło!
Hej, właśnie przed chwilą tak zrobiłam 😑 czy jeśli teraz drugą wsadzę też nieprawidłowo, będą jakby na krzyż, to dotrą do odbiorców? Czy dotrą też na krzyż? Nie wiem czy to ma znaczenie, ale jedna jest z naklejoną etykietą (ta, co już jest w paczkomacie, ale w skrytce otwartej kodem tej drugiej), a druga ma tylko kod napisany i nie mogę dla niej już wygenerować etykiety, bo na już status nadanej.
@Supercali Proszę, skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z obsługą InPost.
Tak z etykietą dotrze bez problemu, włożenie w inną strytkę nie jest problemem (liczy się adres na etykiecie). Odnoście drugiej skontaktuj się z Inpostem.
Tak, wsadziłam drugą i zadzwoniłam na infolinie i oni podmienili te przesyłki w systemie.
Dzięki za odpowiedź, bo już miałam wizję, że będę prosić o zwrot towaru na mój koszt i potem wysyłać jeszcze raz 🙄