Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powinno to być w 3dni, ale bywa różnie.
@mixjusand daj nam jeszcze chwilę na weryfikację. Jeżeli do środy 12.02 nie otrzymasz informacji w tej sprawie, napisz proszę do nas przez formularz. Doradca zweryfikuje na jakim etapie jest Twoja sprawa i czy proces przebiega poprawnie.
Przed chwilą na karcie metody wypłat zobaczyłem informację:
Proces weryfikacji metody wypłat nie powiódł się. Wypłaty środków są wstrzymane.
Nie wiem czy wcześniej była taka informacja ale zaniepokoił mnie ten komunikat...
@mixjusand konsultuję Twoją sprawę. Wrócę do Ciebie z informacją 🙂
@mixjusand wszystko jest w porządku 🙂 Twoja weryfikacja jest w toku, czekamy obecnie na informację od ostatniego operatora płatności. Komunikat, który jest wyświetlany, jest standardowy dla tego procesu. Także jeszcze chwilę cierpliwości 🙂