Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie działa wyszukiwanie.
Próbowałem w Chrome i Edge, ale nic to nie zmienia
Rozwija się lista, ale wszystko jest tam niesortowane i nie zmienia się jak kiedyś po wpisaniu fragmentu nazwy. Mimo, że lista rozwija się w całości to po krótkiej chwili nic nie można z niej wybrać.
'Szukanie' działa z poziomu szukania tekstu w wyszukiwarce przez CRL-F, ale trzeba to zrobić szybko, bo inaczej nie będzie można wybrać pozycji.
W samej liście coś się też pozmieniało.
Sprawdzałem w nadanej paczce i tydzień temu FUP Łódź 17 był na Piotrkowska 17, a teraz na Narutowicza, a PIotrkowskiej 17 nie ma w całej liście. (internet mówi że ta poczta to raz FUP Łódź 17 a raz UP Łódź 😎
@FundacjaBIEDA Możesz przesłać zrzuty ekranu, na których będą widoczne opisane przez Ciebie problemy? Przekażę je do zespołu technicznego z prośbą o weryfikację.
Jak na zrzucie mam pokazać, że:
nie można kliknąć?
nie działa dynamiczne wyszukiwanie po wpisywaniu fragmentu frazy?
Wyszukiwanie dzisiaj zaczęło działać, ale i tak poczty brach choć niedawno była.
tak jest teraz u was
a tak nadana była paczka dwa tygodnie temu (poczta FUP Łódź 17 magicznie przeniosła się z rozdwojeniem na różne adresy) Adres Piotrkowska 17 nie istnieje w waszej bazie.
Oczywiście rozumiem, że część bałaganu leży po stronie poczy ponieważ serwis poczta-online.pl pokazuje również to:
i równocześnie
nie mniej jednak wolę mieć dwa do wyboru niż zero
oraz
i
bestia potrójna, a imię jej FUP Łódź 17
@FundacjaBIEDA Dziękuję za te wszystkie uwagi. Przekazałam już Twoje sugestie do zespołu zajmującego się narzędziem Wysyłam z Allegro.
Mam problem, że nie wyświetla mi się żaden urząd - konto : zaproszenia-C13
@zaproszenia-C13 czy sprawdziłeś hasło oraz informacje w Elektronicznym Nadawcy zgodnie z poleceniami z tego komunikatu?
Dzień dobry, mam taki sam problem. Podczas dodawania umowy pod napisem 'DODAJ URZĄD NADANIA' wyskakuje komunikat:
@ponczosznik_pl Zgodnie ze sugestią wyżej: w pierwszej kolejności wyczyść pliki cookies lub spróbuj dodać umowę w trybie incognito. Problem może powodować również polski znak w haśle. Zweryfikuj też, czy w swojej umowie i na koncie EN masz prawidłowo uzupełnione urzędy nadania.
@ponczosznik_pl @zaproszenia-C13 dostałam już potwierdzenie od zespołu, że po naszej stronie nie nie ma żadnych sygnałów o problemach, więc w takiej sytuacji musicie upewnić, czy login i hasło, które wpisujecie są dokładnie takie same. Przyczyną może być jeszcze zablokowany dostęp do Elektronicznego Nadawcy po stronie Poczty oraz sprawdźcie, czy w haśle nie macie wpisanych jakichś znaków specjalnych.
U mnie też nie działa ale to nie ma znaczenia, każda poczta ci przyjmie paczki. Mam Chęciny a wysyłam w Kielcach i jest OK.
Dziękuję. To ważna informacja. Panie w okienku nie wiedzą.