Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży, ponieważ zostało anulowane przez kupującego
7e9ba9b0-2255-11ef-be50-453d50dd2614
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@ESSE_NET_PL w jaki sposób została anulowana ?
Przez kupującego
@ESSE_NET_PL pytam o sposób , przez system allegro i otrzymałeś na maila stosowną wiadomość czy klient poinformował Ciebie bezpośrednio /mail . sms / ?
Przez system allegro
@ESSE_NET_PL jeśli w zakładce ,,, zamówienia ,, figuruje jako ,, anulowana ,, nie liczy się do statystyk
@ESSE_NET_PL po zwrocie pieniędzy i uzyskaniu zwrotu "prowizji" zamówienie też nie jest brane do statystyk.