Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @InPost
Moje pytanie.
Spakowana przesyłka 30/12/12 cm okrągła - w grubą warstwę folii bąbelkowej oraz foliopak. Nadając przesyłkę wybieram szufladę B - ponieważ ma więcej niż 8cm, po czym dostaję dopłatę do przesyłki, ponieważ kurier upchnął ją do szuflady A - nie za bardzo go interesuje co jest w środku - w tym wypadku delikatne druty, które łatwo pogiąć. Nie ma jak się odwołać, ani złożyć reklamacji, bo szuflada była zua.... Czy jedynym wyjściem jest owijanie w 30 warstw folii, żeby nikomu nie przyszło do głowy pakować do ciasnej szuflady ?
Proszę @inpost o odpowiedź
W celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.
reklamacja odrzucona ...
Musisz zainwestować w kartony - innej opcji nie ma...