anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata środków z Allegro Finanse poprzez PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44711750
#2 Obserwator#

Witam,

Pierwszy raz sprzedałam coś poprzez Allegro , także jestem zielona w tym i szukam pomocy.

Po zaksięgowaniu wpłaty od kupującego na moim Allegro Finanse , chciałam wypłacić środki poprzez opcje PayU która była aktywna na moim koncie mimo że wcześniej nic nie wypłacałam a tylko płaciłam za rzeczy podczas zakupów tą metodą płatności. W "Pomocy" przeczytałam że aby użyć wypłacania środków przez PayU , pierw należy je aktywować przelewem z własnego konta bankowego , w moim przypadku jak wyżej napisałam było już aktywne, więc wykonałam przelew , środki zostały odjęte od salda na Allegro Finanse ale nie przeszły na moje konto bankowe w banku Santander. Cała operacja została wykonana wczoraj o godzinie 15:02 , dane mojego konta bankowego są poprawnie ustawione w Allegro Finanse , moje pytanie brzmi następująco , jak długo idzie taki przelew i czy ktoś miał podobny problem? W Allegro Finanse pisze że transakcja może potrwać do 1 dnia roboczego , nie wiem czy nie za szybko zaczynam panikować bo faktycznie to do dzisiejszego wieczora jest na to czas , ale kwota nie jest mała i nie chciała bym żeby to gdzieś przepadło znając realia internetu i bankowości 🙂 

Proszę o pomoc jakiegoś znawcy tematu.

Życzę miłego dnia,

Pozdrawiam, Joanna.

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
xyz96
#21 Demiurg#

Pieniądze są wypłacane do końca następnego dnia roboczego po zleceniu wypłaty, czyli wypłata zostanie zrealizowana najpóźniej dziś do północy.

oznacz moderatorów
Client:44711750
#2 Obserwator#

Witam, 

Dziękuję za pomoc 🙂

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Jutro po pierwszej sesji w Twoim banku pieniądze będą na koncie.

oznacz moderatorów
atexim
#9 Pomysłodawca#