Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Pierwszy raz sprzedałam coś poprzez Allegro , także jestem zielona w tym i szukam pomocy.
Po zaksięgowaniu wpłaty od kupującego na moim Allegro Finanse , chciałam wypłacić środki poprzez opcje PayU która była aktywna na moim koncie mimo że wcześniej nic nie wypłacałam a tylko płaciłam za rzeczy podczas zakupów tą metodą płatności. W "Pomocy" przeczytałam że aby użyć wypłacania środków przez PayU , pierw należy je aktywować przelewem z własnego konta bankowego , w moim przypadku jak wyżej napisałam było już aktywne, więc wykonałam przelew , środki zostały odjęte od salda na Allegro Finanse ale nie przeszły na moje konto bankowe w banku Santander. Cała operacja została wykonana wczoraj o godzinie 15:02 , dane mojego konta bankowego są poprawnie ustawione w Allegro Finanse , moje pytanie brzmi następująco , jak długo idzie taki przelew i czy ktoś miał podobny problem? W Allegro Finanse pisze że transakcja może potrwać do 1 dnia roboczego , nie wiem czy nie za szybko zaczynam panikować bo faktycznie to do dzisiejszego wieczora jest na to czas , ale kwota nie jest mała i nie chciała bym żeby to gdzieś przepadło znając realia internetu i bankowości 🙂
Proszę o pomoc jakiegoś znawcy tematu.
Życzę miłego dnia,
Pozdrawiam, Joanna.
Pieniądze są wypłacane do końca następnego dnia roboczego po zleceniu wypłaty, czyli wypłata zostanie zrealizowana najpóźniej dziś do północy.
Witam,
Dziękuję za pomoc 🙂
Pozdrawiam.
Jutro po pierwszej sesji w Twoim banku pieniądze będą na koncie.
Nie pisz Demirug głupstw i nie wprowadzaj w bład. Po jakiej pierwszej sesji. Mogą być nawet po ostatniej albo jeszcze na następny dzień.
Odrobina cierpliwości , środki pewnie dzisiaj pokażą się na Twoim koncie .
@xyz96 Raczej max do ok. 18:30 (biorąc pod uwagę dodatkowy czas potrzebny na zaksięgowanie operacji na koncie), bo ostatnia sesja przychodząca elixir w Santander jest o 18:00.