Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam środki na koncie allegro i nie mam możliwości wypłacenia dostępnych środków, proszę o pilny kontakt telefoniczny.
@IrekLiw a aktywowałeś wypłaty ? może to blokada systemowa bezpieczeństwa ??
Żeby wypłacić należy aktywować konto do wyplat: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
@IrekLiw Na Gadane nie zamówisz rozmowy telefonicznej. Możesz to zrobić, wybierając konkretną ścieżkę w formularzu kontaktowym.
Opisz dokładnie problem, z którym się zgłaszasz.
@IrekLiw już wyjaśniam 🙂 Na Allegro współpracujemy z dwoma operatorami PayU i Przelewy24. Aktywowałeś wypłaty od operatora Przelewy24, a środki masz na saldzie operatora PayU.
Wejdź proszę tutaj i w części poświęconej operatorowi PayU wybierz "przejdź do banku" i wykonaj przelew weryfikacyjny. Dane właściciela konta Allegro i konta w banku muszą być takie same, a weryfikacja w przypadku tego operatora może zająć do trzech dni roboczych.