Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od piątku próbuję przestawić w Allegro finanse wypłatę na żądanie. Cały czas mam nieaktywną tę opcję.Co mam zrobić, czy jest jakiś błąd?
Proszę o szybką pomoc
zygpyt
Proszę o cofnięcie zlecenia wypłaty środków, mam jakś problem z kontem
25.11.2024, 07:26 |
Dzień dobry, od piątku próbuję przestawić w Allegro finanse wypłatę na żądanie. Cały czas mam nieaktywną tę opcję. Co mam zrobić, czy jest jakiś błąd?
Proszę o szybką pomoc
zygpyt
Dobry wieczór, w nawiązaniu do korespondencji związanej ze zgłoszonym błędem i braku możliwości zmiany trybu wypłat z mojego konta PayU z wypłaty 24h na wypłatę na żądanie chciałabym jeszcze nadmienić, że chciałabym dokonać zwrotu przez moje konto PayU tym klientom, których transakcje nie zostały zrealizowane stąd muszę zgromadzić na nim środki i wstrzymać na tę chwilę z niego wypłaty. Co prawda zwrotu mogę dokonać także bezpośrednio na ich rachunki bankowe, często występuje z tym kłopot ponieważ klienci otrzymują od Państwa wiadomości o zachowaniu ostrożności przy podawaniu numeru rachunku bankowego, co więcej niektórzy traktują to wręcz jako próbę wyłudzenia danych. Początkowo sądziłam, że to kwestia problemów z moim łączem internetowym ale trwa to już jakiś czas. Jeżeli nie ma możliwości wyeliminowania tej usterki prosiłabym o wyłączenie opcji codziennych wypłat z mojego konta PayU i włączenie opcji wypłaty na żądanie z Państwa pozycji ponieważ taką możliwość zapewne Państwo posiadacie do realizacji w trybie natychmiastowym.
Cześć, @zygpyt. Proszę o cierpliwość, zajmujemy się tym tematem. Niedługo wrócimy do Ciebie z dalszymi informacjami.
@zygpyt, sprawdziliśmy Twoje konto i wypłaty - nie znajdujemy jednak wypłaty z 25.11.2024, 07:26 o numerze 1b8592b9-aaf6-11ef-ae9b-dd580ee5129a.
Ostatnie Twoje wypłaty to:
25.11.2024, 01:21 08354250-8ac9-44bc-ad07-69eb372adcea
26.11.2024, 01:17 630515da-be08-4fb0-a0a0-2769cb0f1a31
obie już są zrealizowane i nie da się ich anulować.
Proszę, sprawdź czy możesz zmienić ustawienia w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat, aby wyłączyć automatyczne wypłaty. Jeśli napotkasz na jakikolwiek problem, to podeślij zrzut ekranu.
Jeśli chodzi o realizację zwrotów, to na Allegro Lokalnie nie ma możliwości zasilenia konta, więc w tym przypadku możesz zrealizować zwrot tych wypłat (za pomocą opcji zwróć do nadawcy) - bardzo ważne, abyś otrzymane przelewy z ostatnimi wypłatami zwróciła do nadawcy nie zmieniając żadnych danych (kwota oraz tytuł przelewu musi być ten sam). Dzięki temu środki wrócą na Twoje konto Allegro i będziesz mogła bezpośrednio z Lokalnie zrealizować zwrot środków klientom.
Gdy już wykonasz zwroty, napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Dzień dobry, cofnięcie wypłaty środków o którą poprosiłam zostało zrobione. Natomiast nadal mam problem. Nie mogę zmienić ustawień wypłaty na żądanie, jest nieaktywna. Tak to wygląda jak widać poniżej
Jak mam to zmienić? Bardzo poszę o poradę
@zygpyt, już to sprawdzam. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@zygpyt, czy pod sekcją ''Sposób wypłaty'' nie znajdujesz u siebie opcji ''Zmień''? Podeślij, proszę, zrzut ekranu z widocznym całym oknem przeglądarki. Zakryj tylko swoje dane osobowe.
Próbowałam zmienić sposób wypłaty mając śodki, teraz nie wiem czy mając zerowy stan mogę dokonać zmiany
Tak wygląda to na Allegro Lokalnie
tak strona teraz wygląda
@zygpyt Zgadza się- nie możesz zmienić harmonogramu, bo masz ustawiony REVOLUT. Powinieneś mieć rachunek zagraniczny, a nie polski techniczny.
Rozwiązaniem są zwroty poza Allegro na rachunki klientów lub zwrot otrzymanej wypłaty na saldo bez zmieniania danych w przelewie.
Jeśli nie chcesz, aby środki za najbliższe zamówienia wychodziły do Ciebie, to możemy nałożyć blokadę, jednak i tak dostaniesz blokadę jeśli zdecydujesz się zwrócić wypłaty.
Jeśli wybierzesz to rozwiązanie, odezwij się po zwrotach przez formularz w celu ściągnięcia blokady.
To jest konto jakże osobiste w Alior Bank, a nie revolut.
Sorry ale skąd Wy bierzecie takie dane. Czzy ja mam coś podesłać do weryfikacji?
Uważam, że z niewiadomego powodu coś jest zablokowane, Od dawna zmieniałam wypłaty z codziennych na żądanie i nigdy nie było czegoś takiego
Dziękuję za zaangażowanie w rozwiązanie mojego problemu.
Dział techniczny zajął się tym i wszystko już działa poprawnie.
Błąd był po stronie systemu, oby sytuacja taka nie przytrafiła się nikomu.