Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od piątku próbuję przestawić w Allegro finanse wypłatę na żądanie. Cały czas mam nieaktywną tę opcję.Co mam zrobić, czy jest jakiś błąd?
Proszę o szybką pomoc
zygpyt
Proszę o cofnięcie zlecenia wypłaty środków, mam jakś problem z kontem
25.11.2024, 07:26 |
@zygpyt Poprosiłam dział zajmujący się tematami finansowymi o cofnięcie zlecenia wskazanej wypłaty.
Dzień dobry, od piątku próbuję przestawić w Allegro finanse wypłatę na żądanie. Cały czas mam nieaktywną tę opcję. Co mam zrobić, czy jest jakiś błąd?
Proszę o szybką pomoc
zygpyt
@zygpyt Sandra napisała Ci już wyżej, że działamy w Twojej sprawie, więc poprosimy Cię o cierpliwość.
Dobry wieczór, w nawiązaniu do korespondencji związanej ze zgłoszonym błędem i braku możliwości zmiany trybu wypłat z mojego konta PayU z wypłaty 24h na wypłatę na żądanie chciałabym jeszcze nadmienić, że chciałabym dokonać zwrotu przez moje konto PayU tym klientom, których transakcje nie zostały zrealizowane stąd muszę zgromadzić na nim środki i wstrzymać na tę chwilę z niego wypłaty. Co prawda zwrotu mogę dokonać także bezpośrednio na ich rachunki bankowe, często występuje z tym kłopot ponieważ klienci otrzymują od Państwa wiadomości o zachowaniu ostrożności przy podawaniu numeru rachunku bankowego, co więcej niektórzy traktują to wręcz jako próbę wyłudzenia danych. Początkowo sądziłam, że to kwestia problemów z moim łączem internetowym ale trwa to już jakiś czas. Jeżeli nie ma możliwości wyeliminowania tej usterki prosiłabym o wyłączenie opcji codziennych wypłat z mojego konta PayU i włączenie opcji wypłaty na żądanie z Państwa pozycji ponieważ taką możliwość zapewne Państwo posiadacie do realizacji w trybie natychmiastowym.
Cześć, @zygpyt. Proszę o cierpliwość, zajmujemy się tym tematem. Niedługo wrócimy do Ciebie z dalszymi informacjami.
@zygpyt, sprawdziliśmy Twoje konto i wypłaty - nie znajdujemy jednak wypłaty z 25.11.2024, 07:26 o numerze 1b8592b9-aaf6-11ef-ae9b-dd580ee5129a.
Ostatnie Twoje wypłaty to:
25.11.2024, 01:21 08354250-8ac9-44bc-ad07-69eb372adcea
26.11.2024, 01:17 630515da-be08-4fb0-a0a0-2769cb0f1a31
obie już są zrealizowane i nie da się ich anulować.
Proszę, sprawdź czy możesz zmienić ustawienia w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat, aby wyłączyć automatyczne wypłaty. Jeśli napotkasz na jakikolwiek problem, to podeślij zrzut ekranu.
Jeśli chodzi o realizację zwrotów, to na Allegro Lokalnie nie ma możliwości zasilenia konta, więc w tym przypadku możesz zrealizować zwrot tych wypłat (za pomocą opcji zwróć do nadawcy) - bardzo ważne, abyś otrzymane przelewy z ostatnimi wypłatami zwróciła do nadawcy nie zmieniając żadnych danych (kwota oraz tytuł przelewu musi być ten sam). Dzięki temu środki wrócą na Twoje konto Allegro i będziesz mogła bezpośrednio z Lokalnie zrealizować zwrot środków klientom.
Gdy już wykonasz zwroty, napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Dzień dobry, cofnięcie wypłaty środków o którą poprosiłam zostało zrobione. Natomiast nadal mam problem. Nie mogę zmienić ustawień wypłaty na żądanie, jest nieaktywna. Tak to wygląda jak widać poniżej
Jak mam to zmienić? Bardzo poszę o poradę
@zygpyt, już to sprawdzam. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@zygpyt, czy pod sekcją ''Sposób wypłaty'' nie znajdujesz u siebie opcji ''Zmień''? Podeślij, proszę, zrzut ekranu z widocznym całym oknem przeglądarki. Zakryj tylko swoje dane osobowe.
Próbowałam zmienić sposób wypłaty mając śodki, teraz nie wiem czy mając zerowy stan mogę dokonać zmiany
@zygpyt wyślij zrzut ekranu, co znajduje się pod "codziennie od kwoty 20.00 PLN"? Potrzebne jest całe okno przeglądarki.
Tak wygląda to na Allegro Lokalnie
@zygpyt to nie jest ta sama strona, którą wysłałeś poprzednio. Tak jak wspomniałam- wyślij zrzut ekranu całego okna przeglądarki.
tak strona teraz wygląda
@zygpyt Zgadza się- nie możesz zmienić harmonogramu, bo masz ustawiony REVOLUT. Powinieneś mieć rachunek zagraniczny, a nie polski techniczny.
Rozwiązaniem są zwroty poza Allegro na rachunki klientów lub zwrot otrzymanej wypłaty na saldo bez zmieniania danych w przelewie.
Jeśli nie chcesz, aby środki za najbliższe zamówienia wychodziły do Ciebie, to możemy nałożyć blokadę, jednak i tak dostaniesz blokadę jeśli zdecydujesz się zwrócić wypłaty.
Jeśli wybierzesz to rozwiązanie, odezwij się po zwrotach przez formularz w celu ściągnięcia blokady.
To jest konto jakże osobiste w Alior Bank, a nie revolut.
Sorry ale skąd Wy bierzecie takie dane. Czzy ja mam coś podesłać do weryfikacji?
Uważam, że z niewiadomego powodu coś jest zablokowane, Od dawna zmieniałam wypłaty z codziennych na żądanie i nigdy nie było czegoś takiego