anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata na żądanie

zygpyt
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, od piątku próbuję przestawić w Allegro finanse wypłatę na żądanie. Cały czas mam nieaktywną tę opcję.Co mam zrobić, czy jest jakiś błąd?
Proszę o szybką pomoc
zygpyt

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

zygpyt
#8 Zapaleniec#

Proszę o cofnięcie zlecenia wypłaty środków, mam jakś problem z kontem

25.11.2024, 07:26
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt Poprosiłam dział zajmujący się tematami finansowymi o cofnięcie zlecenia wskazanej wypłaty. 

oznacz moderatorów

zygpyt
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, od piątku próbuję przestawić w Allegro finanse wypłatę na żądanie. Cały czas mam nieaktywną tę opcję. Co mam zrobić, czy jest jakiś błąd?
Proszę o szybką pomoc
zygpyt

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt Sandra napisała Ci już wyżej, że działamy w Twojej sprawie, więc poprosimy Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zygpyt
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór, w nawiązaniu do korespondencji związanej ze zgłoszonym błędem i braku możliwości zmiany trybu wypłat z mojego konta PayU z wypłaty 24h na wypłatę na żądanie chciałabym jeszcze nadmienić, że chciałabym dokonać zwrotu przez moje konto PayU  tym klientom, których transakcje nie zostały zrealizowane stąd muszę zgromadzić na nim środki i wstrzymać na tę chwilę z niego wypłaty.  Co prawda zwrotu mogę dokonać także bezpośrednio na ich rachunki bankowe, często występuje z tym kłopot ponieważ klienci otrzymują od Państwa wiadomości o zachowaniu ostrożności przy podawaniu numeru rachunku bankowego, co więcej niektórzy traktują to wręcz jako próbę wyłudzenia danych. Początkowo sądziłam, że to kwestia problemów z moim łączem internetowym ale trwa to już jakiś czas. Jeżeli nie ma możliwości wyeliminowania tej usterki prosiłabym o wyłączenie opcji codziennych wypłat z mojego konta PayU i włączenie opcji wypłaty na żądanie z Państwa pozycji ponieważ taką możliwość zapewne Państwo posiadacie do realizacji w trybie natychmiastowym.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @zygpyt. Proszę o cierpliwość, zajmujemy się tym tematem. Niedługo wrócimy do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt, sprawdziliśmy Twoje konto i wypłaty - nie znajdujemy jednak wypłaty z 25.11.2024, 07:26 o numerze 1b8592b9-aaf6-11ef-ae9b-dd580ee5129a.
Ostatnie Twoje wypłaty to:

25.11.2024, 01:21 08354250-8ac9-44bc-ad07-69eb372adcea
26.11.2024, 01:17 630515da-be08-4fb0-a0a0-2769cb0f1a31
obie już są zrealizowane i nie da się ich anulować. 

Proszę, sprawdź czy możesz zmienić ustawienia w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat, aby wyłączyć automatyczne wypłaty. Jeśli napotkasz na jakikolwiek problem, to podeślij zrzut ekranu. 

Jeśli chodzi o realizację zwrotów, to na Allegro Lokalnie nie ma możliwości zasilenia konta, więc w tym przypadku możesz zrealizować zwrot tych wypłat (za pomocą opcji zwróć do nadawcy) - bardzo ważne, abyś otrzymane przelewy z ostatnimi wypłatami zwróciła do nadawcy nie zmieniając żadnych danych (kwota oraz tytuł przelewu musi być ten sam). Dzięki temu środki wrócą na Twoje konto Allegro i będziesz mogła bezpośrednio z Lokalnie zrealizować zwrot środków klientom. 
Gdy już wykonasz zwroty, napisz do nas przez formularz kontaktowy

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zygpyt
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, cofnięcie wypłaty środków o którą poprosiłam zostało zrobione. Natomiast nadal mam problem. Nie mogę zmienić ustawień wypłaty na żądanie, jest nieaktywna. Tak to wygląda jak widać poniżej

zygpyt_0-1732618922679.png

Jak mam to zmienić? Bardzo poszę o poradę

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt, już to sprawdzam. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt, czy pod sekcją ''Sposób wypłaty'' nie znajdujesz u siebie opcji ''Zmień''? Podeślij, proszę, zrzut ekranu z widocznym całym oknem przeglądarki. Zakryj tylko swoje dane osobowe. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zygpyt
#8 Zapaleniec#

Próbowałam zmienić sposób wypłaty mając śodki, teraz nie wiem czy mając zerScreenshot Capture - 2024-11-26 - 13-40-20.pngScreenshot Capture - 2024-11-26 - 13-47-25.pngowy stan mogę dokonać zmiany

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt wyślij zrzut ekranu, co znajduje się pod "codziennie od kwoty 20.00 PLN"?  Potrzebne jest całe okno przeglądarki. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zygpyt
#8 Zapaleniec#

Tak wygląda to na Allegro LokalnieScreenshot1.png

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt to nie jest ta sama strona, którą wysłałeś poprzednio. Tak jak wspomniałam- wyślij zrzut ekranu całego okna przeglądarki. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zygpyt
#8 Zapaleniec#

tak strona teraz wygląda

allegro.pl_lokalnie_c2c_payouts-settings (2).png

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt Zgadza się- nie możesz zmienić harmonogramu, bo masz ustawiony REVOLUT. Powinieneś mieć rachunek zagraniczny, a nie polski techniczny. 

Rozwiązaniem są zwroty poza Allegro na rachunki klientów lub zwrot otrzymanej wypłaty na saldo bez zmieniania danych w przelewie. 
Jeśli nie chcesz, aby środki za najbliższe zamówienia wychodziły do Ciebie, to możemy nałożyć blokadę, jednak i tak dostaniesz blokadę jeśli zdecydujesz się zwrócić wypłaty. 
Jeśli wybierzesz to rozwiązanie, odezwij się po zwrotach przez formularz w celu ściągnięcia blokady. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zygpyt
#8 Zapaleniec#

To jest konto jakże osobiste w Alior Bank, a nie revolut.
Sorry  ale skąd Wy bierzecie takie dane. Czzy ja mam coś podesłać do weryfikacji?
Uważam, że z niewiadomego powodu coś jest zablokowane, Od dawna zmieniałam wypłaty z codziennych na żądanie i nigdy nie było czegoś takiego

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@zygpyt otrzymałam informację, że najlepiej będzie, jak skontaktujesz się z nami w tej sprawie przez formularz. Doradcy zweryfikują tę sprawę szczegółowo. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów