Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wypłaciłem środki przez payU 25.12.2020 o 2.50 i do tej pory nie dostałem żadnego przelewu. Nie wiem czy to przez święta. 29.12.2020
Zapewne dziś otrzymasz środki , PayU funkcjonuje tylko w dni robocze.
@TOBI421 Nie PayU samo w sobie, tylko sesje elixir.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:37525408 Środki są przelewane do końca następnego dnia roboczego od zlecenia wypłaty, czyli dziś powinieneś otrzymać.
Jeżeli wypłata jest zlecona w dzień nieroboczy, zegar rusza pierwszego dnia roboczego.
Jeszcze nic nie dostałem 😞
Z przyczyn technicznych w godzinach od 2:00 do 3:30 nie zlecisz wypłaty na żądanie z Allegro Finanse. Nie ma wypłaty - nie ma kasy na koncie.
Ta wypłata została wysłana 25.12.2020
@Client:37525408 Wyjaśniam Twoją sprawę z odpowiednim działem. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.
Dziękuje
@Client:37525408 Dostałam informację o wstrzymaniu wypłaty, ponieważ konieczna jest weryfikacja danych osobowych na Twoim koncie.
Podobno otrzymałeś maila w tej sprawie od PayU. Znajduje się tam link do strony, na której możesz załączyć dokument tożsamości. Możesz to również zrobić w zakładce "Ustawienia wypłat", gdzie pojawiła się opcja "przejdź do PayU".
Po pomyślnej weryfikacji, wypłaty będą aktywne.
Tylko tam już się wypłaciły i jest 0zł
@Client:37525408 Ta wypłata została wstrzymana. Jeśli po akceptacji danych, nie otrzymasz tego przelewu, daj znać.
Przesłałem skan dowodu i podałem dane zgodne z kontem allegro. Zrobiłem przelew i dalej jest status w trakcie weryfikacji. Muszę zwrócić środki kupującym u mnie a nie mam jak.
Odrzucono moje dane poraz 4. Zawsze wypłacałem i nie było problemu. Kto odda teraz pieniądze kupującym jak ja nie mam.
@Client:37525408 skonsultowałam Twoją sprawę. Weryfikacja nie przeszła pomyślnie, ponieważ przesłane przez Ciebie zdjęcie dowodu nie należało do właściwej osoby, ponadto do wypłat jest podany inny rachunek bankowy, niż ten z którego dokonano przelewu weryfikacyjnego. Numer konta do wypłat to: 82***6577, a przelew weryfikacyjny wykonano z rachunku: 33***0805.
Prześlij proszę ponownie zdjęcie dowodu właściciela konta oraz dokonaj przelewu weryfikacyjnego z odpowiedniego konta.
Robiłem to z konta do wypłaty wcześniej i również rozpatrzono negatywnie
@Client:37525408 żeby weryfikacja przeszła poprawnie muszą być spełnione oba warunki - zdjęcie odpowiedniego dowodu i przelew weryfikacyjny z odpowiedniego banku.
@nat_not Przecież miał aktywne wypłaty 😄 Gdyby nie miał, nie wypłaciłby. Oj, te weryfikacje nawet po wypłatach. Gdzie to jest napisane w regulaminie? Oczywiście znajdziesz jakiś niejednoznaczny zapis, ale tym sposobem na wszystko inne też znajdziesz wątpliwe wytłumaczenie.