anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata z PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
iceluk
#7 Wielbiciel#

Mimo wielokrotnego wpłacania 1 zł na konto , Nadal nie mogę wypłacić pieniędzy co się dzieje >??????

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34
LawlerHoryn
#7 Wielbiciel#

Mam to samo, już chyba trzeci raz staram się wypłacić swoje pieniądze. Skan dowodu zrobiony, przelew wykonany, brak odpowiedzi. Ciągle odrzucacie wniosek. Piszcie proszę powód odrzucenia. Przecież to nie jest Polski Urząd Skarbowy tylko allegro i dbajcie o swoich klientów. Czuję się jak w okienku kasy jakiejś placówki państwowej gdzie się klęczy przed kobietą w okienku i błaga by wiedziała jaki wniosek mam opłacić żeby odebrać dokumenty!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LawlerHoryn Z informacji, które posiadam wynika, że dane z rachunku, z którego wykonałeś przelew, nie są zgodne z danymi Twojego konta na Allegro. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
LawlerHoryn
#7 Wielbiciel#

Są zgodne. Powiedźcie co jest niezgodne, a nie że są niezgodne. Dla mnie są identyczne.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LawlerHoryn Wykonałeś dzisiaj kolejny przelew? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
iceluk
#7 Wielbiciel#

PayU w trakcie weryfikacji - jest od ponad miesiąca ile mam czekać ????????????????

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@iceluk podany przez Ciebie rachunek do wypłat został odrzucony, bo jego dane nie zgadzają się z danymi konta Allegro. Pamiętaj, że muszą być zgodne w 100%. Sprawdź czy w ustawieniach nie podałeś np. niepełnej nazwy ulicy w adresie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
arathorn7
#2 Obserwator#

Dzień dobry, 

Ja również niezwykle długo czekam na weryfikację.

Płatności wychodzące weryfikowane są w kilka sekund, ja natomiast zaraz będę czekał tydzień na swoje pieniądze. Trochę to niepoważne. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@arathorn7 widzę, że dokumenty konieczne do przeprowadzenia weryfikacji przesłałeś 12 sierpnia. Z uwagi na weekend czas oczekiwania na weryfikację mógł się faktycznie przedłużyć. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
arathorn7
#2 Obserwator#

@nat_not - bardzo proszę o informację kiedy nastąpi weryfikacja.

Mija już 5 dzień robczy. "Odrobina" cierpliwości może być, ale chciałbym wiedzieć na jaki czas się to przełoży...

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@arathorn7 weryfikację przeprowadza nasz partner Przelewy24. Nie ingerujemy w ten proces. Wkrótce otrzymasz odpowiedź w tej sprawie. Mam nadzieję, że będzie potwierdzeniem zaakceptowania danych do wypłat.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
iceluk
#7 Wielbiciel#

TO JEST JUŻ SZCZYT CHAMSTWA CZEKAM PONAD 2 MIESIĄC NA WERYFIKACJE Z PAYU !!!! W PONIEDZIAŁEKK ZGLASZAM SPRAWĘ DO PROKURATURY NA POLICJE GDZIE SIE DA ZA PRZETRZYMYWANIE MOICH PIENIĘDZY MOJA CIERPLIWOŚĆ SIE SKOŃCZYŁA !!!! POCZYNIŁEM WSZYSTKIE KROKI JAKIE CHCIELIŚCIE I DALEJ NIC !!!!!!!!!!!!!!!!

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@iceluk Dane do wypłat zostały po raz kolejny odrzucone. Jaki powód podał Ci operator płatności?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
iceluk
#7 Wielbiciel#

Właśnie ŻADEN!!!! Payu napisało że jest w toku od 2 miesięcy ! jest ten sam komunikat i na kocnu ze sie z toba skontaktujemy !

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@iceluk Poprosiłam o wyjaśnienie tej sprawy. Kiedy otrzymam informację co jest przyczyną problemu, odezwę się tu ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@iceluk Mam dobrą wiadomość na początek tygodnia - Twoje dane do wypłat zostały zaakceptowane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów