Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę wypłacić środków z Allegrolokalnie? Przycisk WYPŁAĆ DOSTĘPNE ŚRODKI jest wyszarzony. Do tej pory działało, teraz nie działa. O co chodzi???
A środki są na PayU czy Przelewy 24?
no nie wiem, posprzedawałem trochę rzeczy zbędnych na allegrolokalnie, i teraz chce wypłacić srodki i wyszarzone jest, wczesniej wyplacałem z 2 tyg temu i wszystko działało, teraz nie dziala
@banitos_2006 Cześć, skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
Cześć, czy uzyskam odpowiedź?
@banitos_2006 Kiedy otrzymam odpowiedź od operatora płatności, to dam Ci znać
@banitos_2006 Aktywowałaś wypłaty PayU uproszczonym sposobem — samym przelewem weryfikacyjnym. Natomiast liczba sprzedaży przy uproszczonej weryfikacji została przez Ciebie przekroczona, więc na wypłaty została założona blokada, która zostanie zdjęta po przejściu pełnej weryfikacji, czyli weryfikacji dokumentem tożsamości.
W zakładce Ustawienia wypłat masz taki widok:
Kliknij w "przejdź do PayU" i wyślij dokument tożsamości. Weryfikacja powinna potrwać do kilku dni roboczych. Po zaakceptowaniu dokumentu Twoje wypłaty będą ponownie aktywne.
A dlaczego nikt mnie jako użytkownika allegro wcześniej nie uprzedził, że by wypłacić moje pieniądze będzie wymagane przekazanie bardzo wrażliwych danych jak wszystkie dane w tym numer dowodu i zdjecie dowodu itd.. osobom/firmą trzecim. Czy to nie jest łamanie prawa?? Łamanie RODO? Ja nie wyraziłem nigdzie na to zgody! Nigdzie na allegro nie ostrzegano, że jest jakiś limit transakcji po którym wymagane będzie podanie jak na tacy wszystkich swoich danych w tym dowodu. Jaką mam pewność, że pracownik na przykład zwolniony, nie zaciągnie/wyłudzi na moje dane kredytu?? Przy tylu danych z łatwością można to zrobić, wiele jest takich spraw w ostatnim czasie, prawie codziennie o tym piszą. W jaki sposób mogę odzyskać bezprawnie zabrane mi środki??
@banitos_2006 Rozumiem Twoje obawy przed przesłaniem zdjęcia dowodu. Zależy nam na ochronie Twoich danych, stąd ta prośba.
Prośba o przesłanie dokumentów została wysłana w imieniu i na rzecz operatorów usług płatniczych, ponieważ są to tzw. instytucje zobowiązane w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Jest to standardowe działanie operatora płatności, które wynika z przepisów prawa (ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu).
PayU ma status krajowej instytucji płatniczej, dlatego są zobowiązani do przestrzegania Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, a więc do weryfikacji tożsamości Klientów.
Weryfikacja polega na ustaleniu i zapisaniu cech dokumentu tożsamości, a także: imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL (lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL). PayU ma ustawowy obowiązek i prawo przetwarzać te informacje (zgodnie z art. 34 ust. 4 ww. Ustawy).
Blokada wypłat następuje na podstawie zapisu naszego Regulaminu (załącznik numer 7A, 2.3. b), który zaakceptowałaś:
b. braku możliwości przeprowadzenia okresowej aktualizacji danych Użytkownika, wynikającej z przepisów z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – do czasu przeprowadzenia wymaganej, ponownej weryfikacji danych Użytkownika.
Najlepszą ochroną moich danych, jest po prostu ich nie przekazywanie. Rozumiem że się tego nie obejdzie. Czy może być zamiast dowodu paszport? Na paszport kredytu nie można zaciągnąć, tylko o to się boję. Czy może być paszport?
@banitos_2006 Dopytam o to operatora
@banitos_2006 Tak, może być paszport
Ok, wysłałem skan paszportu.
Jest okres przedświąteczny, zgloszenie jest w kolejce ,każdy czeka na jakąś odpowiedź, doradcy się nie wyrabiają z odpowiedziami
Jest dużo zgłoszeń i pytań.
Jak długo trwa weryfikacja danych paszportu? Żadnego powiadomienia nie dostałem z Payu po wysłaniu skanu. W googlach znalazłem, że na Payu Poland podali 24 godziny. Ale nic nie dostałem. Na jakim etapie to teraz jest? Napisane było w formularzu po wysyłaniu, że będę informowany na maila i nic do tej pory nie dostałem.
@banitos_2006 Weryfikacja trwa 3 dni robocze.
Witam, dostałem odpowiedź: "Weryfikacja Twojego dokumentu tożsamości zakończyła się negatywnie. Prosimy o ponowne przesłanie dokumentu."
Bez żadnego wyjaśnienia, o co chodzi? Co im nie pasuje?? Wysłałem dokładny pełny skan całej strony paszportu. Proszę o pomoc w tej sprawie.
@banitos_2006 wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@banitos_2006 otrzymałam odpowiedź, że skontaktowałeś się już z operatorem i otrzymałeś odpowiedź, że wysłany dokument nie był widoczny w całości, ucięte były rogi paszportu, a musi być widoczny cały dokument.
Tak wziąłem sprawe w swoje rece i sam napisałem na czacie payu. Rzekomo według nich nie byly widoczne wszystkie.4 rogi, co jest bzdurą bo były. Gdzie nawet przecież według ich instrukcji wystarczylaby tylko strona ze zdjeciem i taką wysłałem dzisiaj, ale okazuje się ze to tez nie bardzo, i teraz musze czekac na ponowne odrzucenie bo teraz nie mozna kolejny raz wyslac formularza. I dopiero wtedy wysle jeszcze raz z 4 rogami. To jest według mnie kpina. Jest to ewidentna próba wyłudzenia zdjecia dowodu osobistego, zeby zniechecic do paszportu. Payu nadinterpretuje przepisy Polskiego prawa. Bo nie ma wedlug ustawy obowiązku posiadania skanów dowodów osobistych. Czekam na dalszy rozwój wydarzeń, możliwe że sprawa zostanie nagłosniona gdyż widzę ze od 2020r temat jak ten powtarza się systematycznie z róznymi uzytkownikami.