Wypłaty PayU Wstrzymane ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego nie mogę wypłacić środków z Allegrolokalnie? Przycisk WYPŁAĆ DOSTĘPNE ŚRODKI jest wyszarzony. Do tej pory działało, teraz nie działa. O co chodzi???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Środki mam zablokowane od 7 grudnia, dzisiaj mija 2 tyg. od momentu bezpodstawnego zablokowania moich pieniędzy. Firma payu wczoraj otrzymała ode mnie drugi razy skan dokumentu jaki sami wymagają, w 100% zgodnie z "ichniejszymi" wymogami, bez żadnych skreśleń, przekreśleń itd. z widocznym wszystkim. Po wczorajszej wymijającej odpowiedzi pracownika payu do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi i w dalszym ciągu mam zablokowane środki. Czy mam rozumieć, że skan paszportu - dokumentu potwierdzającego tożsamość jednak jest niewystarczający dla firmy payu? Czy mam rozumieć że formułki podane na stronie payu są fikcją? Proszę o interwencję. Jeżeli zajdzie taka potrzeba przekaże skan mojego dokumentu pracownikom Allegro, którzy sami go zweryfikują i podejmą mam nadzieję procedury wyjaśniające z payu o zaistniałej sytuacji. Proszę o rzeczową i niewymijającą odpowiedź.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@banitos_2006 Tak jak już wcześniej pisałyśmy, dostałyśmy odpowiedź, że wysłany dokument nie był widoczny w całości — ucięte były rogi paszportu. Czy przesłałeś już kolejne zdjęcie dokumentu zgodnie z informacjami od operatora?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oba poprzednio wysłane skany nie miały "uciętych rogów". Tak jak wyżej pisałem mogę przesłać to również Państwu do weryfikacji.
Nie mogę wysłać 3 raz bo w dalszym ciągu mam zablokowany formularz potwierdzania tożsamości ze strony payu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@banitos_2006 Skontaktujemy się z Tobą mejlowo w tej sprawie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję bardzo, czekam na mail.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I jak to się skończyło? Też mi teraz payu blokuje środki, a weryfikacja dwa razy zakończona negatywnie.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »