anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
lup1
#8 Zapaleniec#

Witam 

Czemu nie mogę wypłacić pieniędzy jeśli mam wszystko już uruchomione, a ciągle mi pokazuje "wypłaty nieaktywne"? 

 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 Zweryfikowane na swoim koncie masz saldo do wypłat przez Przelewy24, natomiast środki zgromadzone do wypłaty są w PayU. W tym artykule znajdziesz informacje jak aktywować konto do wypłat w PayU krok po kroku. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Tylko, że ja to wszystko zrobiłam co jest w tym artykule i nadal mam wypłaty nieaktywne. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 Podałaś dane i wysłałaś przelewy weryfikacyjne dla każdego z operatorów - Przelewy24 i PayU - osobno?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Witam 

To rozumiem, że w sumie mam zrobić dwa przelewy? Bo do PayU na 100% zrobiłam, ale nigdzie nie widzę żeby jeszcze robić przelew do Przelewy24. Pytam bo nadal nic nie mogę wypłacić 😞 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 zgodnie z wypowiedzią Oli, najprawdopodobniej przelew zrobiłaś do Przelewy24, a środki są na saldzie PayU. Tak, aby wypłaty od obu operatorów były aktywne, trzeba zrobić dwa przelewy. Czy możesz podesłać potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl?  
Jeśli odbiorcą będzie PayPro to w tej zakładce w części operatora PayU kliknij proszę "przejdź do banku" i wykonaj przelew.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Witam 

Pokazuje mi, że Przelewy24 są już aktywne, ale PayU czeka nadal na potwierdzenie wpłaty. Ponownie wpłatę zrobiłam do PayU wg instrukcji tydzień temu i do tej pory cisza z ich strony. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 poprosiłam już  o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji i jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Aha. Ok. Dziękuję. Czekam na info. Pozdrawiam 😊

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 Jeśli posiadasz potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego, prześlij go proszę do nas na adres spolecznosc@allegro.pl. Potrzebujemy go do wyjaśnienia sprawy Twojej weryfikacji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Witam 

Potwierdzenie wysłane na meila. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 Otrzymałam je już, więc dziękuję i dalej działam w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lup1
#8 Zapaleniec#

Aha. Ok. Toczekam na info. Pozdrawiam 😊

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lup1 jak obiecałam, wracam z informacją, że wykonałeś przelew na błędny numer rachunku bankowego, dlatego weryfikacja trwała tak długo.  Teraz wypłaty są już aktywne, więc możesz już bez problemów zlecić przelanie środków na swój rachunek. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów