anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłałm towar nie mam zapłaty

Alsapanele
#1 Nowicjusz#

Wysłałam towar klientce , która nie dokończyła rozpoczętej transakcji płatności na allegro na kwotę 1148,30 zł..(byłam pewna ,ze transakcja jest zakończona, niestety nie była) Po wielu telefonach klientka w dalszym ciągu nie płaci ,ani nie odsyła towaru . Co robić?? ...nie wiem również jak mam to zgłosić do Allegro. nigdzie nie znajduje odpowiedniej ikonki ze wsparciem dla sprzedającego

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wysyła się towaru , jak nie ma kasy.Szukaj kontakt z klientem albo Allegro pomoc.Napisz jej że zgłaszasz na Policję o przywłaszczenie, często skutkuje.

oznacz moderatorów

e-tykon
#8 Zapaleniec#

No niestety trzeba pilnować wpłat.
IMHO teraz pozostaje jedynie najpierw wysłać wezwanie do zapłąty a w dalszej kolejności zagrożenie klience pozwem sądowym z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia się 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Wyślij jej mailem lub listem poleconym wezwanie do zapłaty i poinformuj, że w przeciwnym przypadku zgłosisz sprawę na policję i to zrób jeśli nie zapłaci. Możesz też domagać się udostępnienia towaru do obioru przez Ciebie własnym transportem, ponieważ nie wysyła się towaru bez wpłaty i był to Twój błąd.

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Ej, na serio dajesz 25 lat rękojmi?

 

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI

25 lat
oznacz moderatorów

GOSAND_2010
#2 Obserwator#

w szczegółach transakcji jest opcja DYSKUSJA , która zmusi ją do pilnej odpowiedzi, aby Allegro nie zablokowało jej konta.

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@GOSAND_2010 niestety, ale @Alsapanele jest sprzedawcą, a możliwość otwarcia dyskusji ma tylko kupujący.

Jak widać, mój pomysł https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/dyskusja-mo%C5%BCliwo%C5%9B%...

w takich sytuacjach mógłby okazać się skuteczny.

@Alsapanele na przyszłość, włączaj sobie filtrowanie zamówień jako "nowe" "opłacone". Unikniesz takich sytuacji.

Jednak tutaj ewidentnie kupująca jeśli nie zwróci kasy po dobroci to Ty ją odzyskasz, ale po czasie, poprzez zgłoszenie na policji jak tu pisano. A jej się przy okazji porządnie za to oberwie. Tylko zachowaj całą korespondencję z nią. Nie dzwoń. Tylko pisz maile lub smsy, żebyś miała ślad, twardy dowód, że po dobroci chciałaś odzyskać te pieniądze a klientka była świadoma tego, że transakcja nie została opłacona, a ona przyjęła towar.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Alsapanele Poinformuj klientkę, że podpadła pod kilka artykułów kodeksu karnego, m.in. 284 i 286, w związku z czym dajesz jej powiedzmy 3 dni na wpłatę lub zwrot towaru, a jak nie, to kierujesz sprawę do odpowiednich organów.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów