Wysłałm towar nie mam zapłaty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłałam towar klientce , która nie dokończyła rozpoczętej transakcji płatności na allegro na kwotę 1148,30 zł..(byłam pewna ,ze transakcja jest zakończona, niestety nie była) Po wielu telefonach klientka w dalszym ciągu nie płaci ,ani nie odsyła towaru . Co robić?? ...nie wiem również jak mam to zgłosić do Allegro. nigdzie nie znajduje odpowiedniej ikonki ze wsparciem dla sprzedającego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wysyła się towaru , jak nie ma kasy.Szukaj kontakt z klientem albo Allegro pomoc.Napisz jej że zgłaszasz na Policję o przywłaszczenie, często skutkuje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No niestety trzeba pilnować wpłat.
IMHO teraz pozostaje jedynie najpierw wysłać wezwanie do zapłąty a w dalszej kolejności zagrożenie klience pozwem sądowym z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia się
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyślij jej mailem lub listem poleconym wezwanie do zapłaty i poinformuj, że w przeciwnym przypadku zgłosisz sprawę na policję i to zrób jeśli nie zapłaci. Możesz też domagać się udostępnienia towaru do obioru przez Ciebie własnym transportem, ponieważ nie wysyła się towaru bez wpłaty i był to Twój błąd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ej, na serio dajesz 25 lat rękojmi?
CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
w szczegółach transakcji jest opcja DYSKUSJA , która zmusi ją do pilnej odpowiedzi, aby Allegro nie zablokowało jej konta.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GOSAND_2010 niestety, ale @Alsapanele jest sprzedawcą, a możliwość otwarcia dyskusji ma tylko kupujący.
Jak widać, mój pomysł https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/dyskusja-mo%C5%BCliwo%C5%9B%...
w takich sytuacjach mógłby okazać się skuteczny.
@Alsapanele na przyszłość, włączaj sobie filtrowanie zamówień jako "nowe" "opłacone". Unikniesz takich sytuacji.
Jednak tutaj ewidentnie kupująca jeśli nie zwróci kasy po dobroci to Ty ją odzyskasz, ale po czasie, poprzez zgłoszenie na policji jak tu pisano. A jej się przy okazji porządnie za to oberwie. Tylko zachowaj całą korespondencję z nią. Nie dzwoń. Tylko pisz maile lub smsy, żebyś miała ślad, twardy dowód, że po dobroci chciałaś odzyskać te pieniądze a klientka była świadoma tego, że transakcja nie została opłacona, a ona przyjęła towar.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Alsapanele Poinformuj klientkę, że podpadła pod kilka artykułów kodeksu karnego, m.in. 284 i 286, w związku z czym dajesz jej powiedzmy 3 dni na wpłatę lub zwrot towaru, a jak nie, to kierujesz sprawę do odpowiednich organów.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄