anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika

lomb_centrum
#7 Wielbiciel#

Witam

W momencie kiedy wciskam "zamów przesyłki" otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika". Inpost.

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lomb_centrum Podaj mi proszę przykładowe numery przesyłek, których dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

lomb_centrum
#7 Wielbiciel#

Otóż numeru paczki nie ma jeszcze.

Wchodzę w "zamówienia od kupujących" -> Nadaj przesyłkę -> Wybieram "paczka", "gabaryt" -> "zapisz", w kolejnej zakładce "zamów przesyłki" i dostaję komunikat "Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę" i "Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika"

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lomb_centrum W takim razie poproszę o numer zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

lomb_centrum
#7 Wielbiciel#

d7edd6f0-76da-11ed-af82-953b957b4064

Dodam, że z poziomu strony Inpostu i imporcie przesyłki z allegro paczkę normalnie mi zatwierdza.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lomb_centrum Skonsultowałam tę sprawę i dostałam informację, z której wynika, że niestety nie możemy pomóc. Konieczny jest bezpośredni kontakt z InPostem w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów