anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystąpił błąd - oferta nie istnieje

4_Smart
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Od kilku dni próbuje wystawić ofertę na allegro. Produkty importowane. Własne kody EAN. 
Za każdym razem wyskakuje jakiś błąd. A właściwie to wiele różnych w zależności od etapu. Wystawiam bezpośrednio z allegro. 
Aktualnie mam już produkt połączony z katalogiem, uzupełnione wszystkie niezbędne dane w formularzu wystawiania oferty i pojawia sie następujący komunikat "Wystąpił błąd - oferta nie istnieje" (j.n)

 

Będę wdzięczny za pomoc jak sobie z tym poradzić oraz jak ewentualnie usprawnić ten system dodawania ofert. Mam ok. 30 produktów, a dodaje jeden przez kilka dni.

Dziękuję. 

Zrzut ekranu 2023-11-08 141113.png

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@4_Smart Na podstawie przesłanych informacji nie będziemy w stanie ustalić co jest przyczyną problemu. Prześlij zrzuty ekranu, na których będą widoczne kolejne kroki podczas próby wystawienia oferty. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

4_Smart
#7 Wielbiciel#

Problem w połowie rozwiązany. Pani z chat'u zasugerowała trywialne wyczyszczenie plików cookies - pomogło:)

Niemniej wracam do początku, bo dodaje kolejny produkt i mam to co w poprzednim:

4_Smart_0-1699456741213.png


Produktu nie ma w katalogu. Czytałem, że katalog uzupełniacie na podstawie bazy GS1, ale jak to możliwe skoro już kolejnego produktu nie mogę odnaleźć? Chodzi o aktualizację? Produkty zarejestrowałem w GS1 ok. 48 godzin temu.

Bardzo proszę o pomoc/wskazówkę, jestem nowym użytkownikiem. Będę bardzo wdzięczny!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@4_Smart Ponownie proszę o zrzuty ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas próby wystawienia oferty.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

4_Smart
#7 Wielbiciel#

Szanowna Pani,

Poprzez chat zrobiłem dokładnie tę samą czynność. Łącznie 14 zrzutów ekranu, a rozwiązaniem było wyczyszczenie plików cookies.

Z całym szacunkiem, skorzystam z opcji kontaktu telefonicznego.

pozdrawiam, 

Mateusz 

oznacz moderatorów