anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystąpił błąd - oferta nie istnieje

4_Smart
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Od kilku dni próbuje wystawić ofertę na allegro. Produkty importowane. Własne kody EAN. 
Za każdym razem wyskakuje jakiś błąd. A właściwie to wiele różnych w zależności od etapu. Wystawiam bezpośrednio z allegro. 
Aktualnie mam już produkt połączony z katalogiem, uzupełnione wszystkie niezbędne dane w formularzu wystawiania oferty i pojawia sie następujący komunikat "Wystąpił błąd - oferta nie istnieje" (j.n)

 

Będę wdzięczny za pomoc jak sobie z tym poradzić oraz jak ewentualnie usprawnić ten system dodawania ofert. Mam ok. 30 produktów, a dodaje jeden przez kilka dni.

Dziękuję. 

Zrzut ekranu 2023-11-08 141113.png

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@4_Smart Na podstawie przesłanych informacji nie będziemy w stanie ustalić co jest przyczyną problemu. Prześlij zrzuty ekranu, na których będą widoczne kolejne kroki podczas próby wystawienia oferty. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

4_Smart
#7 Wielbiciel#

Problem w połowie rozwiązany. Pani z chat'u zasugerowała trywialne wyczyszczenie plików cookies - pomogło:)

Niemniej wracam do początku, bo dodaje kolejny produkt i mam to co w poprzednim:

4_Smart_0-1699456741213.png


Produktu nie ma w katalogu. Czytałem, że katalog uzupełniacie na podstawie bazy GS1, ale jak to możliwe skoro już kolejnego produktu nie mogę odnaleźć? Chodzi o aktualizację? Produkty zarejestrowałem w GS1 ok. 48 godzin temu.

Bardzo proszę o pomoc/wskazówkę, jestem nowym użytkownikiem. Będę bardzo wdzięczny!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@4_Smart Ponownie proszę o zrzuty ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas próby wystawienia oferty.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

4_Smart
#7 Wielbiciel#

Szanowna Pani,

Poprzez chat zrobiłem dokładnie tę samą czynność. Łącznie 14 zrzutów ekranu, a rozwiązaniem było wyczyszczenie plików cookies.

Z całym szacunkiem, skorzystam z opcji kontaktu telefonicznego.

pozdrawiam, 

Mateusz 

oznacz moderatorów