Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od kilku dni próbuje wystawić ofertę na allegro. Produkty importowane. Własne kody EAN.
Za każdym razem wyskakuje jakiś błąd. A właściwie to wiele różnych w zależności od etapu. Wystawiam bezpośrednio z allegro.
Aktualnie mam już produkt połączony z katalogiem, uzupełnione wszystkie niezbędne dane w formularzu wystawiania oferty i pojawia sie następujący komunikat "Wystąpił błąd - oferta nie istnieje" (j.n)
Będę wdzięczny za pomoc jak sobie z tym poradzić oraz jak ewentualnie usprawnić ten system dodawania ofert. Mam ok. 30 produktów, a dodaje jeden przez kilka dni.
Dziękuję.
@4_Smart Na podstawie przesłanych informacji nie będziemy w stanie ustalić co jest przyczyną problemu. Prześlij zrzuty ekranu, na których będą widoczne kolejne kroki podczas próby wystawienia oferty.
Problem w połowie rozwiązany. Pani z chat'u zasugerowała trywialne wyczyszczenie plików cookies - pomogło:)
Niemniej wracam do początku, bo dodaje kolejny produkt i mam to co w poprzednim:
Produktu nie ma w katalogu. Czytałem, że katalog uzupełniacie na podstawie bazy GS1, ale jak to możliwe skoro już kolejnego produktu nie mogę odnaleźć? Chodzi o aktualizację? Produkty zarejestrowałem w GS1 ok. 48 godzin temu.
Bardzo proszę o pomoc/wskazówkę, jestem nowym użytkownikiem. Będę bardzo wdzięczny!
@4_Smart Ponownie proszę o zrzuty ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas próby wystawienia oferty.
Szanowna Pani,
Poprzez chat zrobiłem dokładnie tę samą czynność. Łącznie 14 zrzutów ekranu, a rozwiązaniem było wyczyszczenie plików cookies.
Z całym szacunkiem, skorzystam z opcji kontaktu telefonicznego.
pozdrawiam,
Mateusz