Wystawiłam aukcję na WOŚP- jak skontaktować się z wygranym?
![flap-13 flap-13](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wystawianie aukcji dla WOŚP to dla mnie jakieś rocket science - aukcja po wystawieniu nie była do odnalezienia ani ma moim koncie, ani nawet w wynikach wyszukiwania. Nie mogłam jej też ustawić na dłużej niż 10 dni.
Całe szczęście zapisałam link i dzięki temu mogłam ją udostępnić w swojej społeczności.
Teraz aukcja została wylicytowana a ja nie wiem jak się skontaktować z wygranym.
Wiecie co mogę zrobić w tej sytuacji?
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@flap-13 po zakupie w Twojej ofercie bez względu na to czy jest to oferta charytatywna czy nie otrzymujesz wiadomość e-mail od nas z informacją o nowej wpłacie. W niej jest informacja o loginie osoby, która dokonała zakupu, a także podany specjalny adres e-mail w domenie allegro.pl, jeśli w niego klikniesz będziesz mogła napisać wiadomość do kupującego. W wiadomości masz także podane dane odbiorcy przesyłki , adres punktu odbioru i metodę dostawy. Sprawdź proszę swoją skrzynkę e-mail.
Moderatorka