anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka elektroniczna i wysyłka do punktu

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

Dzień dobry


Pojawiła się u mnie oferta na zasadzie wysyłki elektronicznej (chodzi o ofertę wykonania projektu nadruku, który wysyłamy meilem). 
Jak mam ustawić dostawy aby w momencie gdy ktoś kupi wspomnianą powyżej usługę oraz fizyczny produkt wskakiwała nam normalna wysyłka? Bo w tym momencie przy zamówieniu numer d8111390-692c-11ef-aa22-dd18e646bb68 nie została doliczona przesyłka fizycznego towaru i nawet nie mam jak jej teraz nadać do klienta.

  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku W ofertach z tego zamówienia nie ma jednej wspólnej metody dostawy, więc system jej nie wskaże. Klient ma możliwość samodzielnego wpisania kosztów. Powinien to zrobić po uzgodnieniu warunków z Tobą. Jeśli nie skontaktował się w tej sprawie, Ty do niego zadzwoń lub zapisz.

Automatycze ustawienie tej opcji nie będzie możliwe.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@nat_not Klient właśnie nie dzwonił. Jeśli ustalę z klientem kwestie wysyłki to mam ją zrobić już poza Allgero? Bo przy zamówieniu nie mam opcji "nadaj paczkę"

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku Tak, w takim wypadku konieczne będzie nadanie przesyłki we własnym zakresie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów