Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry
Pojawiła się u mnie oferta na zasadzie wysyłki elektronicznej (chodzi o ofertę wykonania projektu nadruku, który wysyłamy meilem).
Jak mam ustawić dostawy aby w momencie gdy ktoś kupi wspomnianą powyżej usługę oraz fizyczny produkt wskakiwała nam normalna wysyłka? Bo w tym momencie przy zamówieniu numer d8111390-692c-11ef-aa22-dd18e646bb68 nie została doliczona przesyłka fizycznego towaru i nawet nie mam jak jej teraz nadać do klienta.
@WarsztatNadruku W ofertach z tego zamówienia nie ma jednej wspólnej metody dostawy, więc system jej nie wskaże. Klient ma możliwość samodzielnego wpisania kosztów. Powinien to zrobić po uzgodnieniu warunków z Tobą. Jeśli nie skontaktował się w tej sprawie, Ty do niego zadzwoń lub zapisz.
Automatycze ustawienie tej opcji nie będzie możliwe.
@nat_not Klient właśnie nie dzwonił. Jeśli ustalę z klientem kwestie wysyłki to mam ją zrobić już poza Allgero? Bo przy zamówieniu nie mam opcji "nadaj paczkę"
@WarsztatNadruku Tak, w takim wypadku konieczne będzie nadanie przesyłki we własnym zakresie.