anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka nie w terminie?

LoftowyKlimat
#7 Wielbiciel#

Witam. Proszę mi wytłumaczyć dlaczego ze 194pkt. w jeden dzień nagle spadło do 54? Pokazuje mi, że odjęło mi wiele punktów za brak wysyłki w terminie, choć wszystkie ostatnie wysyłki zostały wysłane w terminie, bądź jeszcze przed jego końcem...z.PNG

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LoftowyKlimat
#7 Wielbiciel#

pokazuje mi, że ujęło mi 140 punktów za średni czas odpowiedzi  i terminowe odpowiedzi. Nie miałem w tym czasie żadnych pytań od kupujących...Przechwytywanie.PNG

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@LoftowyKlimat Jeśli w danym okresie nie otrzymałeś pytań od kupujących, to nie otrzymasz punktów w tej mierze. Bierzemy pod uwagę ostatnie 30 dni, dlatego po upływie tego czasu, wiadomości są przedawniane. 

Jeśli chodzi o miarę wysyłki w terminie, na 9 zamówień 3 zostały niewysłane w terminie, co daje nam 66,6%. Zgodnie z tym artykułem:

  • Otrzymasz 4 punkty za każdy 1% powyżej 90% zamówień nadanych zgodnie z deklaracją. Maksymalnie możesz uzyskać 40 punktów za 100% przesyłek wysłanych na czas.
  • Odejmiemy 3 punkty za każdy 1% poniżej 90% zamówień nadanych zgodnie z deklaracją.

Zachęcam Cię do zapoznania się z podlinkowanym artykułem. Zawiera on pełen opis punktacji dla każdej z miar w Jakości Sprzedaży. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LoftowyKlimat
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Mam rozumieć, że punkty straciłem z tego powodu, że wiadomości dzięki którym otrzymałem punky maja juz ponad 30 dni i z tego powodu straciłem punkty? 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@LoftowyKlimat Tak, zgadza się, jeśli nie ma wiadomości, to nie masz za co otrzymać punktów w tej mierze. Otrzymałeś za to punkty dla miary "brak wiadomości od kupujących". 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów