Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Proszę mi wytłumaczyć dlaczego ze 194pkt. w jeden dzień nagle spadło do 54? Pokazuje mi, że odjęło mi wiele punktów za brak wysyłki w terminie, choć wszystkie ostatnie wysyłki zostały wysłane w terminie, bądź jeszcze przed jego końcem...
pokazuje mi, że ujęło mi 140 punktów za średni czas odpowiedzi i terminowe odpowiedzi. Nie miałem w tym czasie żadnych pytań od kupujących...
@LoftowyKlimat Jeśli w danym okresie nie otrzymałeś pytań od kupujących, to nie otrzymasz punktów w tej mierze. Bierzemy pod uwagę ostatnie 30 dni, dlatego po upływie tego czasu, wiadomości są przedawniane.
Jeśli chodzi o miarę wysyłki w terminie, na 9 zamówień 3 zostały niewysłane w terminie, co daje nam 66,6%. Zgodnie z tym artykułem:
Zachęcam Cię do zapoznania się z podlinkowanym artykułem. Zawiera on pełen opis punktacji dla każdej z miar w Jakości Sprzedaży.
Dziękuję za odpowiedź. Mam rozumieć, że punkty straciłem z tego powodu, że wiadomości dzięki którym otrzymałem punky maja juz ponad 30 dni i z tego powodu straciłem punkty?
@LoftowyKlimat Tak, zgadza się, jeśli nie ma wiadomości, to nie masz za co otrzymać punktów w tej mierze. Otrzymałeś za to punkty dla miary "brak wiadomości od kupujących".