anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka SMART

MAMY ROZWIĄZANIE!
szczesciara_2006
#7 Wielbiciel

Witam

Ostatnio prosiłam tutaj o pomoc odnośnie opcji darmowej wysyłki SMART. Jestem prywatnym sprzedawcą. Nie miałam w związku z tym ustawionej opcji zwrotu towaru.

Otrzymałam odpowiedź, że jest do warunek konieczny bo moc sprzedawać z darmową wysyłką.

Próbuję teraz wystawić produkt, zaznaczam zwrot 14dni ale w dalszym ciągu nie mam w cenniku opcji darmowej wysyłki. Zaznaczam, iż posiadam wymaganą liczbę pozytywnych opinii.

Proszę o podpowiedź w tym temacie?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@szczesciara_2006 jedyne co widzę to unikalność ocen , 5 ocen od różnych kupujących , wszystkie Twoje oceny posiadają treść ... .to ewenement /.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Screenshot_3.png

Ja tu nadal zwrotów nie widzę. 

Spróbuj ustawić warunki i edytować. Tylko nie za wiele na początek. Bo cofnąć tak łatwo się tego nie da w razie czego i trzeba pojedyńczo edytować. Dopóki w aukcji nie widnieje zwrot to nie ma opcji na smarta.

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Masz tak samo jak ja konto prywatne i paczkomat inpost. Opinie identyczne. Musi być taka opcja. Przy okazji paczkomat teraz jest za 9.99, tam jeszcze masz stary cennik. 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów