anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka SMART

MAMY ROZWIĄZANIE!
szczesciara_2006
#7 Wielbiciel#

Witam

Ostatnio prosiłam tutaj o pomoc odnośnie opcji darmowej wysyłki SMART. Jestem prywatnym sprzedawcą. Nie miałam w związku z tym ustawionej opcji zwrotu towaru.

Otrzymałam odpowiedź, że jest do warunek konieczny bo moc sprzedawać z darmową wysyłką.

Próbuję teraz wystawić produkt, zaznaczam zwrot 14dni ale w dalszym ciągu nie mam w cenniku opcji darmowej wysyłki. Zaznaczam, iż posiadam wymaganą liczbę pozytywnych opinii.

Proszę o podpowiedź w tym temacie?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

@szczesciara_2006 jedyne co widzę to unikalność ocen , 5 ocen od różnych kupujących , wszystkie Twoje oceny posiadają treść ... .to ewenement /.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Screenshot_3.png

Ja tu nadal zwrotów nie widzę. 

Spróbuj ustawić warunki i edytować. Tylko nie za wiele na początek. Bo cofnąć tak łatwo się tego nie da w razie czego i trzeba pojedyńczo edytować. Dopóki w aukcji nie widnieje zwrot to nie ma opcji na smarta.

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Masz tak samo jak ja konto prywatne i paczkomat inpost. Opinie identyczne. Musi być taka opcja. Przy okazji paczkomat teraz jest za 9.99, tam jeszcze masz stary cennik. 

oznacz moderatorów