Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedałam na Allegro przedmiot i kupujący wybrał paczkomat za który zapłacił 9.99. Gdy wchodzę w moją sprzedaż i wybieram nadaj paczkę, po przekierowaniu na inpost nie znajduje żadnej przesyłki. Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak to teraz zrobić?🙏
AL, wybrał zapłacił? a wysyłasz tak: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
Dziękuję za odpowiedź, ale tu jest jak nadać przesyłkę z Allegro lokalnie. Ja sprzedałam normalnie na Allegro, nie lokalnie
OK nie wiedziałem że zwykłe, nie było takiej informacji: A jak wysyłasz przez Allegro czy menadżera: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/metody-dostawy/wysylam-z-allegro-narzedzie-do-nadawania-p...
@cytryncia59 wejdź na stronę https://manager.paczkomaty.pl/auth/login i na dole jest pomarańczowy obrazek "zaloguj przez allegro". Później wchodzisz w zakładkę Allegro -> Import Allegro Inpost i powinno się wszystko zaimportować.
Tak zrobiłam, dalej pokazuje nie znaleziono transakcji
@cytryncia59 Czy prawidłowo przeprowadziłeś integrację narzędzia Manager Przesyłek InPost z Allegro? Tutaj znajdziesz instrukcję. Bardzo ważnym krokiem jest wyłączenie blokady wyskakujących okienek, tak zwanych pop up'ów.
Tak, wszystko zrobiłam zgodnie z instrukcją
@cytryncia59 Przepraszam Cię najmocniej. Źle spojrzałam. W zamówieniu wybrana przez kupującego metoda to Paczkomaty InPost, czyli taką przesyłkę musisz nadać na własną rękę. Nie zostanie ona zaciągnięta przez system. Systemowo nadasz tylko przesyłki z przedrostkiem "Allegro".
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Teraz wszystko jasne! Pozdrawiam
A pytałem czy przez Allegro czy menadżera paczek!😊