anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prowizja za pomyłkowy zakup

magda_lena32
#9 Pomysłodawca#

dzień dobry,na Allegro Lokalnie wystawiłam do sprzedaży lodówkę,ktoś ją zakupił,ale bez kontaktu ze mną,typu uzgodnienie zapłaty,dostawy itd.

napisałam do kupującego,chcąc ustalić powyższe zasady

otrzymałam odpowiedź,że dokonał zakupu przez pomyłkę,ale prowizja już się naliczyła

magda_lena32_0-1704536652811.png

 

poinformowałam o tym Allegro z prośba o usunięcie kwoty prowizji

odpowiedź: Na Allegro Lokalnie opłata za obsługę transakcji jest bezzwrotna

na moje argumenty otrzymywałam powielane,negatywne odpowiedzi

to nieuczciwe zasady naliczania prowizji

tak naprawdę,to można klikać kup teraz do woli i bez konsekwencji,produktu nie kupić,ale Allegro zarabia

czy ktoś miał podobny przypadek?co zrobić w takiej sytuacji?odwołać się do Rzecznika Praw Konsumenta?

 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Tak jest w regulaminie Allegro, prowizja bezzwrotna ale także jest napisane: Opłatę za sprzedaż w Allegro Lokalnie oddamy Ci wtedy, gdy zwrócisz kupującemu pieniądze za zakup anulowany, reklamowany lub niezrealizowany z powodu niedostępności przedmiotu. Zrobimy to w ciągu 2–3 dni roboczych od momentu, w którym potwierdzisz zwrot przez Allegro Finanse.

Nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego trudno odzyskać prowizję, ale jak masz dowód na brak transakcji to zwracają.

oznacz moderatorów

magda_lena32
#9 Pomysłodawca#

dziękuję za odpowiedź,ale ja nie mam kwoty do zwrotu,bo kupujący nie zapłacił

jedynym dowodem na brak transakcji jest wiadomość od kupującego, którą załączyłam w rozmowie z Allegro

czy jest możliwość,by pracownik Allegro skontaktował się z kupującym,by potwierdzić brak transakcji?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@magda_lena32 Pozwolę sobie zacytować odpowiedź, jaką otrzymałaś od doradcy:

"Na Allegro Lokalnie opłata za obsługę transakcji jest bezzwrotna. W ramach dobrej współpracy wykonaliśmy jednorazową korektę, dlatego nie mogę zrobić drugiej."

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

magda_lena32
#9 Pomysłodawca#

dzień dobry, i znowu to samo, ja swoje,moderator swoje,czy tak trudno zrozumieć,że ja nie chcę korekty,ja chcę anulowania prowizji za transakcję,która nie doszła do skutku,przecież  możecie skontaktować się z kupującym,żeby to potwierdził,pisaliście,że nie macie do Niego żadnych zastrzeżeń,więc może Jemu uwierzycie

nie może Allegro zarabiać na pomyłkach kupujących z krzywdą dla sprzedających

oznacz moderatorów