Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, W dniu wczorajszym dostałam wiadomość od szefa firmy która produkuje towar, który ja sprzedaję (towar kupuje od hurtownika), że mam usunąć wszystkie moje aukcje, bo podobno sprzedaż tych produktów nie jest dozwolona przez ich firmę w Internecie. Po rozeznaniu widzę, że jeszcze 9 kont sprzedaje produkty tej firmy. Boję się, że firma ta może mi zaszkodzić. Czy możecie mi jakoś pomóc?
Poradź się prawnika nigdy nie słyszałem o czymś tak absurdalnym że nie można czegoś odsprzedać dalej z oficjalnej dystrybucji.
Tak zrobię, jestem już umówiona z prawnikiem. Boję się, jednak że ta firma może mi jakoś zaszkodzić. Np. wykupić cały towar i potem zwrócić. Potrzebuje, tu wsparcia Allegro
To by poleciało zgloszenie do uokiku na nieuczciwą konkurencję i dostali by mocno w tylek. Prędzej pojedyńcze przypadki zakupów z konta prywatnego z negatywem z czapy bo kupującemu wolno. Radzę przyuważyć adres tej firmy chociaż do miejscowości i wrzucić nip z ceidg dostaniesz dane właściciela. I gdyby jakieś negatywy wpadały sobie porównać adresy dostaw i dane adresata z adresem firmy po ceidg. Np czy wszystkie negi nie lecą z jednego miasta.
@BEBEAUTY-ALL raczej nie wykupi, jak to pisze faktycznie producent to nie zniżą się do takiego poziomu, bo to by była dla nich porażka wizerunkowa jak by wyszło to na jaw 🙂
Możesz im wysłać to ale licz się że mogą Ci podnieść ceny lub w inny sposób utrudnić zakup, chodź to dalej będzie niezgodne z prawem 😞
Zakaz praktyk ograniczających konkurencję
Rozdział 1
Zakaz porozumień ograniczających konkurencję
Art. 6. 1. Zakazane są porozumienia, których celem lub skutkiem jest
wyeliminowanie, ograniczenie lub naruszenie w inny sposób konkurencji na rynku
właściwym, polegające w szczególności na:
1) ustalaniu, bezpośrednio lub pośrednio, cen i innych warunków zakupu lub
sprzedaży towarów;