Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, cały czas wyskakuje komunikat: Nie można zarejestrować nowego wniosku
Aktywuj swoje konto i włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe. Skonfigurowaliśmy już uwierzytelnianie dwuskładnikowe, ale nadal pojawia się ten komunikat i nie możemy znaleźć interfejsu API wdrażania. Proszę o informację jak mamy postępować?
@Client:114165723 Twoje konto nie jest w pełni aktywne. Czy wykonałeś już przelew weryfikacyjny? Tutaj znajdziesz informacje na ten temat.
Tak, przelew weryfikacyjny wykonaliśmy już 29.05.2023, a wczoraj przeprowadziliśmy weryfikację dwuetapową za pomocą numeru telefonu komórkowego i nadal nie możemy dokończyć połączenia API i pokazuje się:
Nie możesz zarejestrować nowej aplikacji
Aktywuj swoje konto i włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe.