anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

You cannot register a new application

Client:114165723
#7 Wielbiciel#

Witam, cały czas wyskakuje komunikat: Nie można zarejestrować nowego wniosku
Aktywuj swoje konto i włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe. Skonfigurowaliśmy już uwierzytelnianie dwuskładnikowe, ale nadal pojawia się ten komunikat i nie możemy znaleźć interfejsu API wdrażania. Proszę o informację jak mamy postępować?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114165723 Twoje konto nie jest w pełni aktywne. Czy wykonałeś już przelew weryfikacyjny? Tutaj znajdziesz informacje na ten temat.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:114165723
#7 Wielbiciel#

Tak, przelew weryfikacyjny wykonaliśmy już 29.05.2023, a wczoraj przeprowadziliśmy weryfikację dwuetapową za pomocą numeru telefonu komórkowego i nadal nie możemy dokończyć połączenia API i pokazuje się:
Nie możesz zarejestrować nowej aplikacji
Aktywuj swoje konto i włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe.

oznacz moderatorów