Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ostatnio otrzymałem złe opinie na temat oferty produktów i mojego profilu. Widzę, że klientka kupiła dwa razy i jestem na 100% pewna, że po prostu kupiła za mało paneli. Są dostarczane z fabryki po 10 sztuk i za każdym razem są przeliczane. Zatem niemożliwe jest, aby taki błąd się wydarzył.
Zamówienie zostało wysłane poprawnie. Klientka stara się czerpać korzyści i zarabiać pieniądze tylko dlatego, że nie kupiła wystarczającej liczby paneli. Takie rzeczy nie powinny się dziać i powinna zostać wyrzucona z Allegro.
numer zamówienia:
14785080-38b5-11ef-a202-05cb1b8c2349
i numer oferty, w której zostawiła złą recenzję za absolutnie nic:
15304788021
Proszę to uporządkować, bo to bardzo niesprawiedliwe.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Promerco Przykro mi, ale komentarz nie narusza naszego regulaminu, więc nie mamy podstaw do jego usunięcia. Nie mamy też możliwości zweryfikowania towaru, który faktycznie otrzymał kupujący. Przykro mi.
@w_kiwi napisał(a):@Promerco Przykro mi, ale komentarz nie narusza naszego regulaminu, więc nie mamy podstaw do jego usunięcia. Nie mamy też możliwości zweryfikowania towaru, który faktycznie otrzymał kupujący. Przykro mi.
Ciągle powtarzasz, że jest ci przykro z powodu komentarza, który nie narusza regulaminu. To chyba dobrze, że kupujący nie naruszył regulaminu przy wystawianiu komentarza? Dlaczego jest ci przykro, kiedy użytkownicy przestrzegają regulaminu? To dziwaczne.
Kocha się za nic...
czy czepiasz się komentarzy nie odzwierciedlających przebiegu transakcji?
czy czepiasz się ocen jednogwiazdkowych typu :
mówiących, że ocena transakcji jest naganna
a przedmiot transakcji całkowicie niezgodny z opisem?
mimo, że z dodatkowego opisu wynika coś innego i allegro o tym wie?
ojoj przecież wg @w_kiwi kupujący może dowolnie kłamać
@Promerco widzę, że jest opcja kabluj do allegro
zgłosiłem jeden twój komentarz negatywny
nie odpisujesz na komentarze, szczególnie te kłamliwe