Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient opłacił zamówienie, zgłosił zwrot zanim jeszcze towar został wysłany. Mimo to opcja "zwróć wpłatę" jest szara. Tak, zapytam o numer konta ale nadal zastanawia mnie ta sytuacja.
@virtualeye u nas jest normalny na pomarańczowo.
Tak, wszystkie pozostałe zamówienia mają tą opcje na pomarańczowo i możliwą do kliknięcia.
@virtualeye a klient zapłacił i wybrał opcje przedpłata?
Klient zapłacił i zgłosił zwrot tego samego dnia.
I nie możesz mu ich zwrócić mimo że tam są! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@virtualeye jest jeszcze opcja , że masz aktywną opcję automatycznego zwrotu po anulowaniu/zwróceniu zamówienia i pieniądze zostały już zwrócone.
Zobacz w ustawieniach
Dobra propozycja ale to nie to nawet przy już wykonanym i zaakceptowanym zwrocie można kliknąć "zwróć wpłatę" a w tym wypadku opcja jest wyszarzona (niemożliwa do kliknięcia).
Poczekaj za moderacją, wszystko się wyjaśni.
Jasne, sprawa nie jest niesamowicie ważna bo klient dostanie pieniądze tak czy inaczej ale chciałbym wiedzieć dlaczego tak się stało.
@virtualeye a z poziomu zwroty towaru z przycisku decyzja zwrotowa też nie idzie ?
"zwróć wybraną kwotę" jest wyszarzone ale przynajmniej jest podana jakaś informacja.