anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Z jakiego powodu przycisk zwrot wpłaty klientowi może być wyszarzony?

virtualeye
#10 Popularyzator#

Klient opłacił zamówienie, zgłosił zwrot zanim jeszcze towar został wysłany. Mimo to opcja "zwróć wpłatę" jest szara. Tak, zapytam o numer konta ale nadal zastanawia mnie ta sytuacja. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mirex2005
#12 Orędownik#

@virtualeye u nas jest normalny na pomarańczowo.

oznacz moderatorów

virtualeye
#10 Popularyzator#

Tak, wszystkie pozostałe zamówienia mają tą opcje na pomarańczowo i możliwą do kliknięcia.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@virtualeye a klient zapłacił i wybrał opcje przedpłata?

oznacz moderatorów

virtualeye
#10 Popularyzator#

Klient zapłacił i zgłosił zwrot tego samego dnia.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I nie możesz mu ich zwrócić mimo że tam są! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mirex2005
#12 Orędownik#

@virtualeye jest jeszcze opcja , że masz aktywną opcję automatycznego zwrotu po anulowaniu/zwróceniu zamówienia i pieniądze zostały już zwrócone.

Zobacz w ustawieniach

oznacz moderatorów

virtualeye
#10 Popularyzator#

Dobra propozycja ale to nie to nawet przy już wykonanym i zaakceptowanym zwrocie można kliknąć "zwróć wpłatę" a w tym wypadku opcja jest wyszarzona (niemożliwa do kliknięcia).

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Poczekaj za moderacją, wszystko się wyjaśni.

oznacz moderatorów

virtualeye
#10 Popularyzator#

Jasne, sprawa nie jest niesamowicie ważna bo klient dostanie pieniądze tak czy inaczej ale chciałbym wiedzieć dlaczego tak się stało.

oznacz moderatorów

mirex2005
#12 Orędownik#

@virtualeye a z poziomu zwroty towaru z przycisku decyzja zwrotowa też nie idzie ?

oznacz moderatorów

virtualeye
#10 Popularyzator#

virtualeye_0-1698134976252.png

"zwróć wybraną kwotę" jest wyszarzone ale przynajmniej jest podana jakaś informacja.

oznacz moderatorów