anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zaśmiecanie automatycznymi odpowiedziami

tagoga17
#10 Popularyzator#

Zapytanie do allegro: czy coś można zrobić z tymi automatycznymi odpowiedziami? To już śmietnik. Już mi się zdarzają nawet z automatu jak nie zadam żadnego pytania i trzeba czas poświęcić na jakąkolwiek odpowiedź, żeby zmieścić się w czasie, nie mówiąc już o tym, żeby zbagatelizować całkowicie, bo wtedy wiadomo. Nie chcemy u siebie ustawiać odpowiedzi przez autorespondera bo uznajemy " nie rób drugiemu co tobie nie miłe" To robi się już męczące i czasochłonne, a nie o to w sprzedaży chodzi. Czy allegro nie może coś zrobić z odpowiedziami z automatu?  Np. zakazać ich?

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@tagoga17 doprecyzuj o jakie odpowiedzi Ci chodzi, w dyskusji czy gdzie ?

Tu jedna zmiana się szykuje 🙂

Ograniczymy liczbę mejli dotyczących zamówienia, które dostają kupujący

Od kiedy: 1 lipca 2021

Uporządkujemy automatyczne powiadomienia transakcyjne, które dostają kupujący. Wyeliminujemy powiadomienia wysyłane przez sprzedających z zewnętrznych narzędzi, które dublują informacje wysyłane przez nas. Oznacza to, że sprzedający nie będzie mógł wysyłać do kupujących wiadomości, w których:

  • poinformuje o otrzymaniu wpłaty
  • prześle link do śledzenia przesyłki
  • poinformuje o poszczególnych etapach doręczenia przesyłki
  • poprosi o ocenę transakcji.
Dlaczego wprowadzamy tę zmianę

Kupującym przeszkadzają zdublowane informacje i duża liczba powiadomień w skrzynkach mejlowych. Dzięki tej zmianie znacznie ograniczymy liczbę takich mejli.

Cel zmiany: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników (artykuł 14.1 Regulaminu Allegro, litera d).

________
Κώστας
oznacz moderatorów

tagoga17
#10 Popularyzator#

W wiadomościach do sprzedającego. W dyskusjach widomości z automatu jako pierwsze nie przychodzą, klient sam musi rozpocząć dyskusję.

Klient dokonał zakupu i umieścił informację do sprzedającego w formularzu w trakcie zakupu. My po 10 min dostaliśmy w wiadomości, te które pokazują się osobno jako " Nowa wiadomość od kupującego" o treści 

Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt.
Ta wiadomość jest generowana automatycznie i oznacza, że przed chwilą otrzymaliśmy e-mail od Ciebie.
Wiemy, że zależy Ci na szybkiej odpowiedzi, dlatego postaramy się odpisać w jak najkrótszym czasie."
Oczywiście żadnej wiadomości nie wysyłaliśmy. Ale już trzeba odpowiedzieć na taką informację cokolwiek bo wiadomo jak allegro traktuje brak odpowiedzi na "pytania" . Dla mnie jest to strata czasu i wkurzające, że o nic ta wiadomość nie wnosi ale MUSZĘ odpowiedzieć chociaż pierwszy raz.
oznacz moderatorów

tagoga17
#10 Popularyzator#

Chodzi mi o wyeliminowanie takich odpowiedzi z automatu. I wiadomo, że jak klient zadaje pytanie to chce uzyskać sensownej odpowiedzi a nie automatu. Sama jestem sprzedającym i po kilka odpowiedzi automatu dziennie mamy. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@tagoga17 ale musisz mieć pecha, bo to jest autoodpowiedź jakiegoś sprzedawcy który robi zakupy z konta sprzedażowego i stąd te wiadomości, nie wiem czy po 1 lipca uda się to zablokować 😞  zobaczymy co będzie allegro blokowało 🙂

Druga sprawa że ma źle ustawionego autorespondera, wykluczenia wiadomości 😞

Mi na szczęście raz się tak zdarzyło 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@tagoga17 Ale o co dokładnie Ci chodzi?

Cytowaną przez Ciebie odpowiedź otrzymuje osoba, która zada pytanie Allegro przez formularz kontaktowy.

Przykład;

Dziękujemy za kontakt.

Ta wiadomość jest generowana automatycznie i oznacza, że przed chwilą otrzymaliśmy e-mail od Ciebie.

Wiemy, że zależy Ci na szybkiej odpowiedzi, dlatego postaramy się odpisać w jak najkrótszym czasie.
Treść Twojego pytania:

Skąd masz takie powiadomienia?

oznacz moderatorów

tagoga17
#10 Popularyzator#

Nie zadałam ŻADNEGO WCZEŚNIEJ pytania. Proszę czytać wyraźnie to co wcześniej napisałam. A powiadomienia są od allegro (bo niby skąd)

Bardzo proszę o nie wypowiadanie się w moim wątku xyz96, ponieważ Pana wypowiedzi doprowadzają do chaosu i kłótni z innymi. Panu nie chodzi o jakość wypowiedzi ale o ilość.

Moja informacja najbardziej jest skierowana do allegro, nie oczekuje żadnych odpowiedzi, a tym bardziej zamieszania. Bardziej mi chodzi o wypowiedzi innych użytkowników w tym temacie i czy mają z tym problem tak jak ja. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@tagoga17 Dobrze, to już się nie wypowiadam 🙂

Stracę tym sposobem na ilości, ale niech tam, dla Ciebie wszystko 🙂

Dodam tylko, że to mogą być cytaty z wiadomości przesyłanych od kupujących, którzy wcześniej kontaktowali się z Allegro.

oznacz moderatorów