Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapytanie do allegro: czy coś można zrobić z tymi automatycznymi odpowiedziami? To już śmietnik. Już mi się zdarzają nawet z automatu jak nie zadam żadnego pytania i trzeba czas poświęcić na jakąkolwiek odpowiedź, żeby zmieścić się w czasie, nie mówiąc już o tym, żeby zbagatelizować całkowicie, bo wtedy wiadomo. Nie chcemy u siebie ustawiać odpowiedzi przez autorespondera bo uznajemy " nie rób drugiemu co tobie nie miłe" To robi się już męczące i czasochłonne, a nie o to w sprzedaży chodzi. Czy allegro nie może coś zrobić z odpowiedziami z automatu? Np. zakazać ich?
@tagoga17 doprecyzuj o jakie odpowiedzi Ci chodzi, w dyskusji czy gdzie ?
Tu jedna zmiana się szykuje 🙂
Od kiedy: 1 lipca 2021
Uporządkujemy automatyczne powiadomienia transakcyjne, które dostają kupujący. Wyeliminujemy powiadomienia wysyłane przez sprzedających z zewnętrznych narzędzi, które dublują informacje wysyłane przez nas. Oznacza to, że sprzedający nie będzie mógł wysyłać do kupujących wiadomości, w których:
Kupującym przeszkadzają zdublowane informacje i duża liczba powiadomień w skrzynkach mejlowych. Dzięki tej zmianie znacznie ograniczymy liczbę takich mejli.
Cel zmiany: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników (artykuł 14.1 Regulaminu Allegro, litera d).
W wiadomościach do sprzedającego. W dyskusjach widomości z automatu jako pierwsze nie przychodzą, klient sam musi rozpocząć dyskusję.
Klient dokonał zakupu i umieścił informację do sprzedającego w formularzu w trakcie zakupu. My po 10 min dostaliśmy w wiadomości, te które pokazują się osobno jako " Nowa wiadomość od kupującego" o treści
Chodzi mi o wyeliminowanie takich odpowiedzi z automatu. I wiadomo, że jak klient zadaje pytanie to chce uzyskać sensownej odpowiedzi a nie automatu. Sama jestem sprzedającym i po kilka odpowiedzi automatu dziennie mamy.
@tagoga17 ale musisz mieć pecha, bo to jest autoodpowiedź jakiegoś sprzedawcy który robi zakupy z konta sprzedażowego i stąd te wiadomości, nie wiem czy po 1 lipca uda się to zablokować 😞 zobaczymy co będzie allegro blokowało 🙂
Druga sprawa że ma źle ustawionego autorespondera, wykluczenia wiadomości 😞
Mi na szczęście raz się tak zdarzyło 😉
@tagoga17 Ale o co dokładnie Ci chodzi?
Cytowaną przez Ciebie odpowiedź otrzymuje osoba, która zada pytanie Allegro przez formularz kontaktowy.
Przykład;
Dziękujemy za kontakt.
Ta wiadomość jest generowana automatycznie i oznacza, że przed chwilą otrzymaliśmy e-mail od Ciebie.
Wiemy, że zależy Ci na szybkiej odpowiedzi, dlatego postaramy się odpisać w jak najkrótszym czasie.
Treść Twojego pytania:
Skąd masz takie powiadomienia?
Nie zadałam ŻADNEGO WCZEŚNIEJ pytania. Proszę czytać wyraźnie to co wcześniej napisałam. A powiadomienia są od allegro (bo niby skąd)
Bardzo proszę o nie wypowiadanie się w moim wątku xyz96, ponieważ Pana wypowiedzi doprowadzają do chaosu i kłótni z innymi. Panu nie chodzi o jakość wypowiedzi ale o ilość.
Moja informacja najbardziej jest skierowana do allegro, nie oczekuje żadnych odpowiedzi, a tym bardziej zamieszania. Bardziej mi chodzi o wypowiedzi innych użytkowników w tym temacie i czy mają z tym problem tak jak ja.
@tagoga17 Dobrze, to już się nie wypowiadam 🙂
Stracę tym sposobem na ilości, ale niech tam, dla Ciebie wszystko 🙂
Dodam tylko, że to mogą być cytaty z wiadomości przesyłanych od kupujących, którzy wcześniej kontaktowali się z Allegro.