anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowanie funkcji sprzedażowej z powodu braku weryfikacji u operatora płatności.

drasker
#9 Pomysłodawca#

Witam,

W dniu dzisiejszym zablokowana została mi funkcja sprzedaży na allegro koncie prywatnym z powodu braku weryfikacji moich danych przez jednego z operatorów sprzedaży.

W ostatnim roku operator PayU weryfikował moje dane 2 krotnie aby teraz z zaskoczenia wypowiedzieć umowę z rzekomego powodu braku weryfikacji moich danych. Pierwsze moje pytanie jak to jest możliwe?

Drugie pytanie bezpośrednio do allegro dlaczego blokowana jest mi funkcjonalność całej sprzedaży przez brak zweryfikowania moich danych przez jednego z operatorów płatności? Jeśli operator nie chciał zweryfikować moich danych dlaczego pozwala się mu zaprzestać świadczenia usług?

Trzecie pytanie, dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez operatora PayU zablokowano całą sprzedaż pomimo dostępności innego operatora płatności jakim są przelewy24? Tu nie nastąpiło żadne wypowiedzenie umowy?

4. Dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez jednego z operatorów zablokowana jest cała sprzedaż na koncie jeśli mam też dostępność płatności przelewem tradycyjnym jak i odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze?

5. Jak to jest, że proponuje mi się obecnie po zamknięciu sprzedaży założenie drugiego konta prywatnego aby móc dalej sprzedawać... o co Wam chodzi?! Dla zasady mam zrezygnować z konta po 15 latach pracy nad nim i budowy bazy klientów aby zmienić i zacząć od początku na nowym koncie?

 

Proszę dokonać weryfikacji po raz 3 moich danych jeśli jest to tak bardzo potrzebne i przywrócenie funkcji sprzedaży na posiadanym koncie.

oznacz moderatorów
104 ODPOWIEDZI 104

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drasker przykro mi, że doszło do takiej sytuacji i rozumiem, że jest to frustrujące, działania są podyktowane troską o bezpieczeństwo transakcji i wynika z działań operatora płatności. Muszę poprosić Cię o cierpliwość, poczekaj proszę na naszą odpowiedź w sprawie nr 34774738. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

@la_nika Czy znane są już odpowiedzi na moje 5 powyższych pytań? Pozostaje bez mojej funkcjonalności sprzedaży na koncie z Waszej niezrozumiałej woli. Oczywiście zaczekam cierpliwie na wiadomość zwrotną ale nie mogę nazwać troską o bezpieczeństwo blokownie mojej sprzedaży w wyniku niedociągnięć jednego z operatorów z którymi współpracujecie. Nie jest to ani spójne ani logiczne działanie bardzo negatywne w skutkach dla mnie. Czy Was to interesuje?

Nie macie troski o bezpieczeństwo i uczciwość wobec takich klientów jak ja posiadających nienagannie konto od ponad 15 lat. Oczekuje pomocy z Waszej strony.

oznacz moderatorów

Livek
#9 Pomysłodawca#

Jako prywatny sprzedawca od 14 lat obecnie  z 100% ocen pozytywnych .Konto Allegro zablokowali mi wczoraj ,   operator payu w 2022 r chciał odemnie skanu dowodu osobistego, nie przesłałem .Złodziejsko zablokowali wypłate środków, dałem do zrozumienia skoro nie mogą przesłać moich pieniędzy za sprzedany już towar  by zrobili to przez poczte pl na mój adres.Wtedy odezwała się moderatorka i poinformowała mnie że dane się nie zgadzają, podrązyłem jakie dane bo nic nie zmieniałem od 14 lat  i zagadka rozwiązana ,,zmień w danych konto allegro imie z Darek na Darusz''  i wypłaty odblokowano. Ok   dalej sobie sprzedaje średnio  kilka rzeczy miesięcznie  w dziale odzież , przelewam wpłaty opłacam prowizje ,  lecz raptem znów payu do mnie się odzywa się w lato 2023 i grozi mi zablokowaniem ,  ponownie chce skanu dowodu osobistego mimo że dane nic się nie zmieniły od tamtej pory gdy w 2022 r odblokowano .Wszystkie moje aukcje znikneły z Allegro  , to już podchodzi pod nękanie.Będe nagłaśniał

oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nikamija kolejny dzień bez odpowiedzi i zablokowanej mojej sprzedaży, a wskazywałaś, że kierujecie się troską o swoich klientów. Rozumiem, allegro postawiło na mnie krzyżyk bez liczenia się z krzywdą jaką mi wyrządza. Allegro jest dużą firmą, nie musi się przejmować problemami stworzonymi przez nich samych swoim klientom, aczkolwiek chciałbym usłyszeć z jakiego powodu, jak i odpowiedzi na wcześniej zadane pytania.

oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nikaod tygodnia oczekuje na odpowiedź w sprawie bezpodstawnej i bezprawnej blokady usługi sprzedaży. Jak długo jeszcze należy czekać na odpowiedź?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drasker otrzymałeś od nas odpowiedź w prowadzonej korespondencji e-mail w sprawie nr 34773457.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

Żadne konkrety i brak odpowiedzi na moje powyższe pytania w temacie.

Proszę zatem o odniesienie się do każdego z nich oddzielnie i udzielenie klarownej informacji tu w tym miejscu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drasker nie jest to możliwe, ponieważ dotyczy to płatności i informacje możesz otrzymać jedynie e-mailowo od zespołu który zajmuje się tą tematyką. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nika Co to za kolejne pokrętne tłumaczenie?

Sprawa nie dotyczy płatności a rzekomego braku weryfikacji danych których nie przeprowadziliście jak również operator który tego potrzebuje i co za tym idzie konsekwencjami takich działań ze strony allegro i PayU.

Moje pytania nie dotyczą "płatności". Pomijając fakt że to i tak nie ma znaczenia proszę o powrócenie do moich pytań i odpowiedzi do każdego pytania z osobna.

 

Czy brak chęci udzielenia odpowiedzi to kolejny przykład mataczenia w sprawie i unikanie klarownej odpowiedzi udzielonej na forum?

oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nikai kolejny tydzień czekam na odpowiedzi. Rozumiem, że trudno i klarownie ich udzielić ale proponuje sie wysilić lub zaprzestać działań na które boicie się nawet odpowiedzieć.

 

@la_nikaproszę o odpowiedzi na moje pytania z tematu na które czekam wystarczająco już długo.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drasker odpisałam tutaj. Przykro mi, ale odpowiedzi możesz otrzymać tylko w prowadzonej korespondencji e-mail. Nie mam wpływu na decyzję operatora płatności. Sprawa została skonsultowana i otrzymaliśmy informację, że dokumenty nie dotarły do operatora, nie mam możliwości zweryfikowania tego, dlatego pozostaje kontakt e-mailowy. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kajar002
#8 Zapaleniec#

Dokumenty, dowody osobiste z danymi wrażliwymi wysyłane do PayU za pomocą serwisu Allegro giną?

Przeciez to naruszenie RODO, do tego właśnie Pani potwierdzila, że operator PayU, nie otrxymał od Państwa tych dokumentów.

Oj, szykuje się poważna kara za naruszenie RODO....

oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nikamoje pytania są do Was, do allegro, nie do operatora, który działa jak widać w zmowie z Wami. Nie prawdą jest, że dokumentów nie otrzymał bo już to też potwierdził.

Dlaczego uzależniacie wszystko od operatora któremu nie można wierzyć a Wy odcinacie sprzedaż wszystkimi kanałami? PayU nie chce uczestniczyć w transakcjach dla mnie trudno... proszę zatem uruchomić mi ponownie pozostałe formy sprzedaży bez PayU (któremu nie zależy na współpracy).

oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nikaczy przypominanie się w sprawie odpowiedzi po kilka razy na każde pytanie to poziom jaki świadczysz na co dzień Ty oraz allegro?

Po raz kolejny przypominam się że czekam na odpowiedzi z tematu głównego oraz pobocznych. Dla przypomnienia ostatnie brzmiało:

"Dlaczego uzależniacie wszystko od operatora któremu nie można wierzyć a Wy odcinacie sprzedaż wszystkimi kanałami? PayU nie chce uczestniczyć w transakcjach dla mnie trudno... proszę zatem uruchomić mi ponownie pozostałe formy sprzedaży bez PayU (któremu nie zależy na współpracy)." ?

Przypominam również o pytaniach z tematu do którego proszę cofnij się i również udziel odpowiedzi. Podejmujecie takie decyzje to miejcie odwagę udzielić odpowiedzi wyjaśniających.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drasker odpowiadam na Twoje wiadomości i po raz kolejny napiszę, że odpowiedzi możesz otrzymać tylko w prowadzonej korespondencji e-mail. Nie mam wpływu na decyzję operatora płatności. Sprawa została skonsultowana i otrzymaliśmy informację, że operator nie otrzymał Twoich dokumentów, nie mam możliwości zweryfikowania tego, dlatego pozostaje kontakt e-mailowy. 
Ponieważ odpowiadam już kolejny raz i ta odpowiedź się nie zmieni, to dalsze Twoje wiadomości pozwolę sobie zostawić bez odpowiedzi. Rozumiem, że jest to dla Ciebie duży problem, ale nie jestem w stanie nic zrobić, aby Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nikawybacz ale nawet nie czytasz ze zrozumieniem tego co piszę.

jedno z pytań brzmiało i wklejam je tu po raz kolejny poniżej.

"Dlaczego uzależniacie wszystko od operatora któremu nie można wierzyć a Wy odcinacie sprzedaż wszystkimi kanałami? PayU nie chce uczestniczyć w transakcjach dla mnie trudno... proszę zatem uruchomić mi ponownie pozostałe formy sprzedaży bez PayU (któremu nie zależy na współpracy)." ?

 

druga sprawa to fakt, że PayU już przyznało w tych mailach, że dostali ode mnie dokumenty i co wy dalej robicie aby sprawę wyprostować? Lakoniczne "odpowiedzi masz w mailu" nic nie wnoszą i wskazują wyłącznie na brak chęci rozwiązania prawidłowo tej sytuacji. Umywacie ręce a stale piszesz o chęci pomocy i jak to jest Ci (Wam) przykro. To nieszczere.

 

 

oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nikamineły kolejne dni gdzie bez szacunku jako reprezentant allegro olewasz mnie i pozostałych oczekujących na Twoją odpowiedź. To jest realna "opieka allegro" i "troska" jaką reprezentuje kiedy nie można wykorzystać kopiuj wklej.

Aby ułatwić po raz 3-4 wklejam pytanie:

"Dlaczego uzależniacie wszystko od operatora któremu nie można wierzyć a Wy odcinacie sprzedaż wszystkimi kanałami? PayU nie chce uczestniczyć w transakcjach dla mnie trudno... proszę zatem uruchomić mi ponownie pozostałe formy sprzedaży bez PayU (któremu nie zależy na współpracy)." ?

 

Od razu też odpowiem - nie, nie mam odpowiedzi na to pytanie w korespondencji mailowej i czekam od tygodni na odpowiedz od Ciebie.

oznacz moderatorów

kajar002
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

@drasker Moderatorka @la_nika nie ma przygotowanej formułki ctr+C, ctr+V to co Ci ma odpisać.

W Regulaminie jak byk jest ze allegro MOŻE, ale NIE MUSI zawieszać konta allegro, jak jeden z operatorów wypowie Ci umowę. Masz inne aktywne kanały przyjmowania i wypłacania środków, wiec zgodnie z Regulaminem allegro, takie konto nadla może być w pełni aktywne, ale allegro moderatorka Ci tego nie napisze. Trzeba składać pisma do UOKIKU (faworyzowanie tylko 1 podmiotu - PayU) i do GIODO (zagubione dokumenty tożsamości zawierające wrażliwe dane).

Postaram się po urlopie przygotować oba pisma.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drasker nie zgadzam się z tym co piszesz. Odpisuję na Twoje wiadomości, natomiast Ty pomimo moich licznych próśb nie zadałeś tego pytania w wiadomości e-mail. Dlatego dzisiaj przekazałam Twoją wiadomość do zespołu, który może udzielić odpowiedzi (otrzymałeś ją w korespondencji o numerze 34773457). Po raz kolejny informuję, że nie otrzymasz odpowiedzi ode mnie na zadane pytanie, a jeśli masz uwagi do odpowiedzi jaką otrzymałeś w wiadomości e-mail to napisz proszę w sprawie nr 34773457. 

@kajar002 nigdy nie korzystamy z formułek kopiuj/wklej na Gadane.

Rozumiem, że jest to dla Was trudna sytuacja, ale nie jestem w stanie zrobić nic, aby sprzedaż na Waszych kontach była dalej możliwa. Ponieważ odpowiadałam już kilkukrotnie i decyzja oraz wiadomość od operatora się nie zmienią, to dalsze wiadomości pozostawię bez odpowiedzi. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów