Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W dniu dzisiejszym zablokowana została mi funkcja sprzedaży na allegro koncie prywatnym z powodu braku weryfikacji moich danych przez jednego z operatorów sprzedaży.
W ostatnim roku operator PayU weryfikował moje dane 2 krotnie aby teraz z zaskoczenia wypowiedzieć umowę z rzekomego powodu braku weryfikacji moich danych. Pierwsze moje pytanie jak to jest możliwe?
Drugie pytanie bezpośrednio do allegro dlaczego blokowana jest mi funkcjonalność całej sprzedaży przez brak zweryfikowania moich danych przez jednego z operatorów płatności? Jeśli operator nie chciał zweryfikować moich danych dlaczego pozwala się mu zaprzestać świadczenia usług?
Trzecie pytanie, dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez operatora PayU zablokowano całą sprzedaż pomimo dostępności innego operatora płatności jakim są przelewy24? Tu nie nastąpiło żadne wypowiedzenie umowy?
4. Dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez jednego z operatorów zablokowana jest cała sprzedaż na koncie jeśli mam też dostępność płatności przelewem tradycyjnym jak i odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze?
5. Jak to jest, że proponuje mi się obecnie po zamknięciu sprzedaży założenie drugiego konta prywatnego aby móc dalej sprzedawać... o co Wam chodzi?! Dla zasady mam zrezygnować z konta po 15 latach pracy nad nim i budowy bazy klientów aby zmienić i zacząć od początku na nowym koncie?
Proszę dokonać weryfikacji po raz 3 moich danych jeśli jest to tak bardzo potrzebne i przywrócenie funkcji sprzedaży na posiadanym koncie.
My także nie znamy konkretów powodu odmowy, czy założenie nowego konta jest rozwiązaniem?> nie wiem ponieważ są tu posty że po takim założeniu Allegro blokuje do czasu wyjaśnienia sprawy na starym koncie, zapytajmy: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
a jakie ma to znaczenie? Blokują konto aby założyć nowe z czym nie mają problemu. Weryfikacja danych nie przechodzi a oni mimo to zachęcają Cię abyś założył nowe konto. Czy to nie przeczy samemu sobie? Jawne oszustwo ze strony allegro.
Bez weryfikacji danych nie można mieć przecież konta. Właśnie przez ich brak blokują konto po czym bez problemy proponują założenie drugiego...
@aniablasi bardzo mi przykro, ale nie mam możliwości pomocy w tej sytuacji. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 34806542, decyzja operatora jest ostateczna, a umowa została rozwiązana zgodnie z wcześniejszym wypowiedzeniem.
Witam. I tak jak poprzednicy po ponad 22 latach współpracy z Allegro (byłem z Wami na dobre i na złe) zostałem pozbawiony sprzedaży z powodu jakiejś weryfikacji płatności która wyglądała jak próba wyłudzenia danych - prośba o skan dowodu, mimo ze go mieliście. Nie rozumiem takiego działania. Widzę ze nie tylko ja.
Wsparcie mówi mi ze to operator PayU wypowiedział umowę - a jak to się ma do Allegro i opcji sprzedaży.
według naszego prawa obowiązującego w PL każdy ma prawo wybrać z kim chce współpracować a z kim nie. Jeśli jeden z operatorów wypowiada umowę (bez znaczenia czym się kieruje) to w przypadku allegro dalej są dostępne inne opcje przyjmowania płatności - BLIK, przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze jak i uwaga ... drugi operator płatności - PRZELEWY24.
Jakim prawem allegro odmawia korzystania z innych dostępnych wszystkim pozostałych form przyjmowania płatności?
Dlaczego allegro niejako przymusza do współpracy z jednym jedynym operatorem - PayU.
Czy takie działanie nie jest nielegalne, by opierać cała sprzedaż tylko od jednego operatora choć normalnie dostępnych jest kilka innych?
Schemat się powiela. Niby potrzebują weryfikacji i wyłudzają skan dokumentu. Jak go już otrzymują to twierdzą że weryfikacja nie przeszła i skan zagarniają a jednocześnie wypowiadają umowę. Działania iście legalne a wszystkiemu temu wtóruje allegro.
Nie wiem jak tam u fioletowego operatora, ale w PayU wymaga się aktualnych danych, w dowodzie osobistym dane zmieniają się np. co 10 lat, choćby jego numer, czy data ważności.
No tak i jeszcze skan dowodu osobistego trzeba wysyłać .PESEL jest ten sam cały czas 🤗👊
Ato widzisz jest podejrzane. Przecież podobno usuwają zdjęcia dowodów po weryfikacji....
@piotrek0402681 ustawodawca wymaga a oni tylko wykonują czynności
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam zablokowaną sprzedaż podejrzewam, że ze względu na PayU, była weryfikacja za pomocą przelewu i nie było aktywnego przycisku do wysłania dokumentów. Dlaczego wprowadzono blokadę sprzedażową?
Konto aktywne na allegro od ponad 20 LAT...
@kajar001 a jak chcesz sprzedawać bez możliwości wypłaty ??? zweryfikuj PayU i działaj dalej 🙂
Ale jak mam/miałem zweryfikować PayU?
Weryfikacja ozytuwnavbyła za pomocą przelewu i brak aktywnego przycisku do załączenia dokumentów.
Ale jak mam/miałem zweryfikować PayU?
Weryfikacja ozytuwnavbyła za pomocą przelewu i brak aktywnego przycisku do załączenia dokumentów.
Czyli co po 20 latach mam zakladac nowe konto, przecież zostanie zablokowane, jako niezgodne z regulaminem...
Czy można mieć dwa konta na te same dane?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
PayU po weryfikacji przelewem zadało dokumentu, który miałbyć zalaczony przez serwis Allegro.
W serwisie allegro PayU widniało jako zweryfikowane, bez możliwości dodania dokumentu tożsamości.
Sprawa zostaje zgłoszona do Sądu, jak i do UOKIKU, jak allegro dostanie kilkumilionową karę od UOKIKu, to może zacznie poważnie traktować użytkowników...
@kajar001 można mieć dwa konta na te same dane. Przykro mi z powodu tej sytuacji, ale nie jestem w stanie nic więcej zrobić. Operator przesłał wiadomość e-mail w której informował, że w przypadku braku weryfikacji tożsamości, umowa zostanie wypowiedziana.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Tylko, ze tą weryfikację w formie przesłania dokumentu uniemożliwił serwis allegro gdyż PayU widniało i nadal widnieje jako zweryfikowane bez możliwości załączenia dokumentu. Za brak możliwości załązenia dokumentu przejścia dodatkowej weryfikacji odpowiada tylko i wyłącznie allegro, gdyż uniemożliwiło możliwości wysłania dokumentów. I właśnie to pójdzie w zawiadomieniu do UOKIKu.