zagineła przesylka klienta w allegro smart ups,

Chembudsell
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-01-2024
11:06
witam serdecznie
w dniu 18 grudnia wysłaliśmy przesyłkę allegro smart kurier ups,wedlug operatora przesyłka została odebrana 20 grudnia przez klienta (ups nie posiada nazwiska ani podpisu klienta) klient zgłosił nam wczoraj że przesyłka nie otrzymał do dnia dzisiejszego,co powinnismy teraz z tym uczynić?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-01-2024
11:16
@Chembudsell Sugeruję ponowny kontakt z przewoźnikiem i złożenie reklamacji, jeśli kupujący jeszcze tego nie zrobił.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-01-2024
11:26
Jako firma sprzedajesz? to zajmij się dostawą dopóki kupujący nie zacznie dyskusji ponieważ to Ty odpowiadasz za przesyłkę do chwili odebrania.
oznacz moderatorów