anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak połączenia

MAMY ROZWIĄZANIE!
AromaDeadSeaPL
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, proszę o pomoc, nie rozumiem dlaczego nie mogę połączyć produktu z katalogiem.

AromaDeadSeaPL_0-1704273320689.pngAromaDeadSeaPL_1-1704273361431.png@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AromaDeadSeaPL pokaż mi proszę cały rzut tego formularza. Czy na ekranie pojawia się jakiś komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
AromaDeadSeaPL
#8 Zapaleniec#

AromaDeadSeaPL_0-1704277010608.pngAromaDeadSeaPL_1-1704277040492.pngAromaDeadSeaPL_2-1704277057167.png

AromaDeadSeaPL_3-1704277086441.pngAromaDeadSeaPL_4-1704277107751.pngAromaDeadSeaPL_5-1704277134998.pngAromaDeadSeaPL_6-1704277174404.png

AromaDeadSeaPL_7-1704277197141.pngAromaDeadSeaPL_8-1704277209885.png

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

/@AromaDeadSeaPL dziękuję, co się dzieje jak klikasz "zapisz"? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
AromaDeadSeaPL
#8 Zapaleniec#

łączy się z katalogiem, ale po kilku minutach rozłącza się ponownie

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AromaDeadSeaPL spróbuj wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną oraz sprawdź proszę jeszcze, czy problem występuje także w innej przeglądarce. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów