Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost proszę o pomoc w zlokalizowaniu paczki. 11 października klientka kupiła u mnie produkty, które wysłałam w 1 paczce (nr nadania: InPost 625547617243430129214768). W tym samym czasie dokonała zakupu u innego sprzedawcy. 12 października kurier włożył obie paczki do 1 skrytki w paczkomacie, a klientka wyjęła z niej tylko jedną paczkę dnia 13 października. Niestety w skrytce została paczka ode mnie. Paczka do mnie nie wróciła, a już minęło bardzo dużo czasu. Co w takiej sytuacji?
Jeżeli przesyłki były w multiskrytce, klientka wyjęła tylko jedną z dwóch paczek to po zamknięciu system oznaczył skrytkę jako wolną i otworzyła się komuś innemu. Mógł to być jakiś nadawca albo nieuważny kurier. Za bardzo nie widzę tu winy przewoźnika i podstawy do reklamacji, system bardzo mocno ostrzega o więcej niż jednej paczce w skrytce.
Być może system mocno ostrzega, ale ja jako sprzedawca nie mam na to żadnego w pływu. Klient chce ponownej wysyłki płacąc koszt dostawy, a ja nie odzyskałam towaru, bo nie wrócił do mnie, więc ponownie wysłany towar byłby moją stratą
Ciężko jednoznacznie doradzić, w zasadzie to nie twoja wina ale .....🤔
Paczka ma status "dostarczona" - więc nie bardzo widzę podstawy do domagania się ponownej wysyłki. W ten sposób można wnosić dowolne roszczenia w nieskończoność ...
PS. Dwa razy miałem przypadek, że przy nadawaniu otworzyła mi się skrytka, w której była czyjaś przesyłka.
W zasadzie możliwe jest tylko złożenie reklamacji u przewoźnika, może ktoś zgłosił się z przesyłką.
Mało prawdopodobne, ale możliwe. Czy obecny tu ekspert @InPost może to sprawdzić?
Jeżeli Klienta korzystała z aplikacji, to tam musiała potwierdzić, że wyjęła dwie przesyłki. Nie wiem, jak to jest odbierając na kod przy ekranie.
Inpost pewnie odrzuci reklamację, bo wg nich odebrała obydwie - sama to potwierdziła. Ponieważ przesyłka ma status "odebrana", to Klientka miała 7 dni na złożenie reklamacji. Teraz jest po ptakach.
Dzień dobry,
bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zgłoszenie można wysłać na adres pomoc@inpost.pl
W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie poinformujemy, jak wygląda sytuacja w przypadku tej konkretnej przesyłki oraz przedstawimy dostępne rozwiązania.
@InPost dziękuję za włączenie się do rozmowy. Kontakt z bok już był- kupująca napisała maila i niestety odpisali tylko że przesyłka ma status dostarczona (to i my wiemy) i żeby kontaktowała się ze sprzedawcą, tylko co ja mogę... Gdyby paczka się znalazła, to wysłałabym ją kupującej i sprawa byłaby załatwiona. @InPost jak sprawdzić, gdzie ta paczka faktycznie jest, bo do mnie nie wróciła.
Jeżeli kupująca faktycznie jej nie wyjęła, to zapewne jest u jakiejś osoby, która znalazła paczkę w teoretycznie pustej skrytce i postanowiła ją sobie zatrzymać, albo nie ma czasu na walczenie z InPostem o namiary na odbiorcę. Teraz na paczkach do paczkomatu nie drukuje się numer telefonu, także szanse na to, że znalazca ją odda są bliskie zeru. Musiałby się przebić przez infolinię InPostu, a tam ze trzy razy najpierw usłyszy, że "paczka została doręczona poprawnie" zanim ktokolwiek zrozumie w czym rzecz.
Moim zdaniem, Twoja rola w tej sprawie de facto się skończyła. Możesz pro forma złożyć reklamację, ale InPost odrzuci bo w sumie to nie jest ich wina. Automaty paczkowe tak działają, że skrytka po otwarciu odbiorcy oznacza się w systemie jako pusta (nikt nie zakłada, że odbiorca coś tam zostawi), a oznaczona jako pusta może się nadawcy innej paczki otworzyć już kilka sekund później. Trzeba uważać czy się wszystko wyciągnęło, a jak nie, to wziąć to na klatę, a nie truć sprzedawcy.