Zagniona przesyłka Allegro One

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Klient zgłasza problem z przesyłką A000E0MRP7 tzn. otworzył paczkomat 31 stycznia, a przesyłki brak. Od razu skontaktował się z Allegro, jednak do teraz nie dostał odpowiedzi. Dzisiaj wypełniłem formularz reklamacyjny, na razie też nikt nie zareagował. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu paczki i dostarczeniu jej do klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz wyrozumiałego kupującego!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@plusk_pl wyjaśniamy to, wrócimy z informacjami od przewoźnika do kupującego, przepraszamy za trudności!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o jakąkolwiek informację zwrotną

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@plusk_pl niestety w sprawie tej paczki jest konieczna reklamacja, ale widzę, że już ją złożyłeś, więc teraz poczekaj proszę na odpowiedź. Widzę, że już trochę trochę czekasz, ale niebawem powinieneś dostać od nas informacje zwrotne.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ klient złożył reklamację zaraz po stwierdzeniu braku przesyłki, tzn. jakiś tydzień wcześniej niż ja, a dalej nie ma odpowiedzi

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@plusk_pl Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
Moderatorka