Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Klient zgłasza problem z przesyłką A000E0MRP7 tzn. otworzył paczkomat 31 stycznia, a przesyłki brak. Od razu skontaktował się z Allegro, jednak do teraz nie dostał odpowiedzi. Dzisiaj wypełniłem formularz reklamacyjny, na razie też nikt nie zareagował. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu paczki i dostarczeniu jej do klienta.
Masz wyrozumiałego kupującego!
@plusk_pl wyjaśniamy to, wrócimy z informacjami od przewoźnika do kupującego, przepraszamy za trudności!
Proszę o jakąkolwiek informację zwrotną
@plusk_pl niestety w sprawie tej paczki jest konieczna reklamacja, ale widzę, że już ją złożyłeś, więc teraz poczekaj proszę na odpowiedź. Widzę, że już trochę trochę czekasz, ale niebawem powinieneś dostać od nas informacje zwrotne.
@_HolaOla_ klient złożył reklamację zaraz po stwierdzeniu braku przesyłki, tzn. jakiś tydzień wcześniej niż ja, a dalej nie ma odpowiedzi
@plusk_pl Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.