Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , nie widziałem nigdzie powiadomienia o czymś takim , niedawno odezwał się klient gdzie jest jego przesyłka .... odkopuje kotleta i widzę ,że paczka zagubiona - ani informacji o tym ani powiadomienia ani zwrotu ani kontaktu niczego .... za to po 15x dziennie podpowiedzi o zmianie czasu wysyłki ..... co teraz zrobić jak odzyskać prowizję za sprzedaż , jak odzyskać pieniądze za zgubioną przesyłkę ... Klientowi chcę wysłać nowy towar jeszcze raz ale w tym momencie będę stratny na towarze.... prosze o informacje co w takim przypadku zrobić ....
@FO-GA W pierwszej kolejności podaj mi, proszę, numer tego zamówienia.
441de2c0-d36d-11ef-967e-d300f4b7ed99
@FO-GA Dziękuję. Konsultuję sprawę i wrócę, gdy dostanę odpowiedź.
@julienail coś drgnęło w temacie ?
@FO-GA Bardzo mi przykro, ale przesyłka została uznana za zaginioną. 🙁 W takim wypadku sugeruję Ci złożenie reklamacji.
łonik?