Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Mam problem, Wczoraj próbowałem aktywować konto na allegro i wysłać ten przelew do aktywacji, Na następny dzień dostałem maila.
Sprawdzałem dane są dosłownie takie same tu oraz w banku. Czy ktokolwiek miał taki problem lub zna jakieś rozwiązanie?
@Client:131875939 Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@Client:131875939 Wracam do Ciebie z odpowiedzią. Przelewu dokonałeś z konta ZEN, które nie jest akceptowane, ponieważ w przypadku przelewu z tego konta jako nadawca wyświetla się nazwa banku UAB ZEN.COM (jest to rachunek techniczny), a do pozytywnej weryfikacji jako nadawca musi wyświetlać się imię i nazwisko.
Czyli rozumiem że przelew z jakiegokolwiek innego banku i powinno zadziałać?
@Client:131875939 przelew powinien być zlecony z rachunku, gdzie na potwierdzeniu jako nadawca przelewu, będą wyświetlane takie same dane jak na koncie Allegro. Gdyby coś się nie powiodło przy ponownym przelewie weryfikacyjnym, to daj proszę znać. 😊