anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup przez pomyłkę z płatnością przy odbiorze

Idź do rozwiązania
patsukces
#9 Pomysłodawca#

Witam, mam takie pytanie odnośnie zwrotów prowizji. Klient zamówił ode mnie przedmiot z płatnością przy odbiorze, nie zdążyłam nawet przygotować zamówienia i klient zwrócił przedmiot i zaznaczył zakup przez pomyłkę. Nie dostałam zwrotu prowizji, ani nic. Jezeli miala byc płatność przy odbiorze to jak zwrócić środki, których nie mam, aby dostać zwrot prowizji? W zwrotach widnieje tylko, ze został zgloszony zwrot, przedmiot wgl nie został wysłany, ani nie miał jeszcze numeru przesyłki, a w statusie zwrotu pokazuje ze przedmiot musi do mnie wrocic, wtedy weryfikacja i zwrot prowizji. Nie wiem jak to ogarnąć, góry dziękuję za pomoc;)

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
_Likos_
#19 Nestor#

@patsukces  1 Wystąp normalnie o zwrot prowizji

2) po kilku dniach dostaniesz decyzję odmowną

3) w decyzji odmownej będzie link do odwołania. W odwołaniu opisz cała sytuacje podając numer zwrotu.

Wówczas odwołanie bedzie rozpatrywał człowiek i powinnaś otrzymac zwrot prowizji.

Powodzenia

oznacz moderatorów
patsukces
#9 Pomysłodawca#

Tak, zrobię, dziękuję

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Aby uniknąć takich problemów w przyszłości najlepiej nie udostępniać odbiorów osobistych ani przesyłek za pobraniem .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@patsukces Są wielkie problemy z odzyskaniem prowizji od tego typu transakcji, najlepiej ich nie udostępniać >jak nie musisz, pisz o zwrot >później odwołanie, może uda Ci się zdobyć dowód na brak transakcji.

oznacz moderatorów