Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam takie pytanie odnośnie zwrotów prowizji. Klient zamówił ode mnie przedmiot z płatnością przy odbiorze, nie zdążyłam nawet przygotować zamówienia i klient zwrócił przedmiot i zaznaczył zakup przez pomyłkę. Nie dostałam zwrotu prowizji, ani nic. Jezeli miala byc płatność przy odbiorze to jak zwrócić środki, których nie mam, aby dostać zwrot prowizji? W zwrotach widnieje tylko, ze został zgloszony zwrot, przedmiot wgl nie został wysłany, ani nie miał jeszcze numeru przesyłki, a w statusie zwrotu pokazuje ze przedmiot musi do mnie wrocic, wtedy weryfikacja i zwrot prowizji. Nie wiem jak to ogarnąć, góry dziękuję za pomoc;)
@patsukces 1 Wystąp normalnie o zwrot prowizji
2) po kilku dniach dostaniesz decyzję odmowną
3) w decyzji odmownej będzie link do odwołania. W odwołaniu opisz cała sytuacje podając numer zwrotu.
Wówczas odwołanie bedzie rozpatrywał człowiek i powinnaś otrzymac zwrot prowizji.
Powodzenia
Tak, zrobię, dziękuję
Aby uniknąć takich problemów w przyszłości najlepiej nie udostępniać odbiorów osobistych ani przesyłek za pobraniem .
@patsukces Są wielkie problemy z odzyskaniem prowizji od tego typu transakcji, najlepiej ich nie udostępniać >jak nie musisz, pisz o zwrot >później odwołanie, może uda Ci się zdobyć dowód na brak transakcji.