Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry ,
Kupiono przedmiot przez pomyłkę tak twierdzi kupujący , potem go odsyła .
Czy muszę zwrócić pieniądze razem z kosztem dostawy jaki poniósł kupujący przedmiot + ( 9.99 ) InPost ?
Za wygenerowanie etykiety zapłaciłem czyli ta kasa przepadła czy muszę ją mimo wszystko zwrócić ?
Proszę o informację .
Dziękuję @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@WIECZOREKPL jako przedsiębiorca to tak. Zwracasz cenę towaru i najtańsza opcje transportu w danej ofercie. (smart i odbiór osobisty się nie liczą. Chyba, że miałeś transport za 0 zł)
Jak to kasa przepadła? To klient Ci nie zapłacił za wysyłkę?
Zgodnie z ustawą masz zwrócić pieniądze za towar + najtańsza oferowana przesyłka w ofercie!
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=wdu20140000827
@WIECZOREKPL Jesteś przedsiębiorcą , a jak jest klient konsumentem .... musisz niestety . Jeśli miał możliwość wybrać inną tańszą dostawę , zwracasz niższą