Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zgodnie z tym artykułem zakup powinien zostać anulowany automatycznie po 7 dniach. A nie został, dlaczego???
Kupujący kupił tydzień temu przez kup teraz, rozpoczął płatność (status: rozpoczęta). Niczego nie zmieniałem w opcjach (nie wydłużałem okresu anulowania), w tej chwili (po 20tej) minęło siedem dni od poprzedniego poniedziałku. Dlaczego oferta nie jest anulowana a zwrot prowizji nie jest zwrócony?
Czy to możliwe, że to przez zakup z ubiegłego roku, 27 grudnia i algorytm, który to oblicza, nie radzi sobie z przejściem na 2022?
Ale są pewne warunki jak ustawienie automatyczne i rodzaj oferty, tylko przez "Kup teraz" oraz wykluczenia itd. nie znam twojej oferty.
To, o co pytasz, napisałem powyżej...
@jckwd Spokojnie poczekaj jeszcze kilka godzin. Coś tam się odświeży i zakup zostanie anulowany 🙂
Skoro tak uważasz że wszystko ok. to pytaj obsługę Allegro dlaczego taki mają zegar.😁
@jckwd Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Przepraszam, ale jestem z gruntu nieufny a podanie tej informacji publicznie doprowadziłoby do mojego drugiego konta, z którego sprzedaję. Ale w dalszym ciągu zamówienie nie jest anulowane.
@jckwd Możesz być spokojny, sam numer zamówienia nikomu nic nie zdradzi. Jest to wyłącznie informacja dla mnie, dzięki której będę mogła odnaleźć transakcję, o której tutaj mowa.
@jckwd
Zgodnie z obowiązującymi przepisami: terminy liczone w dniach (w tym przypadku: 7 dni) upływają na koniec ostatniej (siódmej) doby, a nie po upływie 7x24h (czy 7x24x60 min).
Nieopłacone zamówienie złożone 27.12.2021 (niezależnie od tego o której godzinie zostało złożone), które ma być anulowane po upływie 7 dni będzie anulowane nie wcześniej niż o północy (3/4.01.2022).
Ale to nie oznacza, że automatyczna zmiana statusu zamówienia nastąpi punktualnie o północy bo system może odświeżyć status zamówienia np. o 2 w nocy.